Πέμπτη, 22 Νοεμβρίου 2012

ΔΕΛΤΙΟ ΘΥΕΛΛΗΣ 21.11.2012


Πάρτε βαθιά ανάσα και....
Στις 20/11/2012 πραγματοποιήθηκε συνάντηση του Δ.Σ. του Σωματείου με τους Τοπικούς Συμβούλους. Στις 21/11/2012 το Δ.Σ. συναντήθηκε με το δικηγόρο του Σωματείου.
Ι.  Πόρισμα ελεγκτών του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους
Μετά τους ελέγχους που έγιναν στον ΟΚΑΝΑ και το γνωστό πόρισμα Ρακιτζή, ζητήθηκε από τη διοίκηση να αποστείλει στοιχεία για τους εργαζόμενους και τις αποδοχές τους, κρίνοντας κάποιες από αυτές ως «αχρεωστήτως καταβληθείσες». Η διοίκηση, τότε, δεν απέστειλε τα εν λόγω στοιχεία. Απάντησε, ωστόσο  υποστηρίζοντας, με λίγα λόγια, ότι  οι αμοιβές που απορρέουν από Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας και από αποφάσεις του Δ.Σ. του ΟΚΑΝΑ έχουν ισχύ νόμου και επομένως είναι νόμιμες. Το Γενικό Λογιστήριο προφανώς δεν ικανοποιήθηκε από την απάντηση της διοίκησης και έστειλε την υπόθεση στον Εισαγγελέα. Τώρα, το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους επανέρχεται και ουσιαστικά κατηγορεί ως έκνομη τη διοίκηση που δεν έστειλε τα στοιχεία. Για να θυμηθούμε: Το πόρισμα των ελεγκτών θεωρεί παράνομα ουσιαστικά όλα τα επιδόματά μας, εφόσον στο δημόσιο τομέα έχουν καταργηθεί, αγνοώντας το γεγονός ότι ο ΟΚΑΝΑ δεν ανήκει στο δημόσιο τομέα και  ότι εμείς ποτέ δεν είχαμε το καθεστώς πληρωμών και άλλων απολαβών του δημοσίου – κυρίως, όμως, αμφισβητώντας το κατωχυρωμένο δικαιώμά μας για σύναψη Συλλογικής Σύμβασης και την νομιμότητα αυτής.
Τώρα, αν τα στοιχεία αποσταλλούν στους ελεγκτές, εκείνοι μπορεί να ζητήσουν από τη διοίκηση να μας καλέσει να επιστρέψουμε τα «παρανόμως καταβληθέντα» εντός 10 ημερών. Αν εμείς δεν το πράξουμε,
τότε μπορεί να γίνουν αγωγές διεκδίκησης αυτών των χρημάτων (μιλάμε για επιδόματα νοσοκομειακά, βιβλιοθήκης, οθόνης, ισολογισμού κ.α. από το 1999). Υπάρχει μάλιστα και το ενδεχόμενο  το δημόσιο να στείλει τα χρεωστικά στις ΔΟΥ και να τα εισπράξει μέσω αυτών. Σε οποιαδήποτε περίπτωση, μπορούμε να απαντήσουμε με αγωγές ζητώντας τα χρήματα μας  πίσω (από τις διοικήσεις που μας τα έδωσαν).
Τα εκκρεμή ζητήματα πολλά – πολύ σημαντικό, δε, επί του πρακτέου, είναι το αν μπορεί το δημόσιο να παρακρατήσει χρήματα από τους εργαζόμενους πριν από την οριστική απόφαση της δικαιοσύνης. Υπάρχει το ανάλογο δεδικασμένο που αφορά τους υπαλλήλους του ΟΣΚ, όπου με νομοθετική ρύθμιση σταμάτησε η διαδικασία έως ότου εκδικασθεί η απόφαση.
Η δική μας γραμμή απόκρουσης της επίθεσης δεν μπορεί να είναι άλλη από την υπεράσπιση των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας, για την αμφισβήτηση της νομιμότητας των οποίων το ελληνικό δημόσιο όφειλε να προσφύγει με αγωγές στα Ελληνικά δικαστήρια, κάτι που ποτέ δεν συνέβη - μολονότι το δημόσιο ήταν ενήμερο για τις συμβάσεις αυτές (τουλάχιστον το σωματείο πάντα τις κοινοποιεί).
Ζητήθηκε μάλιστα από το δικηγόρο να εξετάσει την περίπτωση να ασκήσουμε εμείς αγωγή στους ελεγκτές κατηγορώντας τους για υπέρβαση καθήκοντος.

ΙΙ.  Απόλυτη Εφαρμογή Ενιαίου Μισθολογίου
Στο πολυνομοσχέδιο (βλ. Μνημόνιο III) προβλέπεται η Απόλυτη Εφαρμογή Ενιαίου Μισθολογίου και στις ΔΕΚΟ. Σύμφωνα με το δικηγόρο, πρόκειται για μία μεταβατική διάταξη. «Δεν μας απασχολεί αυτή τη στιγμή» (;) - είναι όμως σχεδόν βέβαιο ότι στο μέλλον θα το βρούμε μπροστά μας.

ΙΙΙ.  Πάγωμα των μειώσεων μέχρι το 2016 για όσους έχουν ήδη υποστεί μειώσεις ανώ του 25% του μισθού τους.
Υπάρχει αυτή η εντύπωση σε πολλούς που ασχολούνται με τα μισθολογικά. Ο δικηγόρος δεν βρήκε κάτι τέτοιο στο σχετικό άρθρο 31 του πολυνομοσχεδίου. Ωστόσο, θα το ψάξουμε περισσότερο.

IV.  4% των θεραπευτών
Μoιάζει ανέκδοτο - και μάλλον είναι... Λόγω απεργίας των δικαστικών η υπόθεση πήρε αναβολή. Νέα δικάσιμος ορίστηκε για το Μάρτιο του 2013.

V.  Απολύσεις – διαθεσιμότητες
Φαίνεται ότι τουλάχιστον σε αυτή τη φάση τη γλιτώνουμε...

VI.  Συνάντηση με τους Τοπικούς Συμβούλους
Ήρθαν συνάδελφοι από διάφορες πόλεις: Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Αγρίνιο, Πρέβεζα, Χαλκίδα, Λαμία, Βόλο, Ρόδο. Οι τοπικοί σύμβουλοι περιέγραψαν τη διάχυτη ανησυχία και αμηχανία των συναδέλφων της περιφέρειας απέναντι στις καταιγιστικές εξελίξεις – μια αμηχανία που, αν δεν ενισχύεται, πάντως δεν ξεκαθαρίζει από το ουσιαστικό χάσμα ενημέρωσης ανάμεσα στο ΔΣ – τους συναδέλφους της Αθήνας – και την περιφέρεια. Αναδείχθηκε και πάλι η ανάγκη  τόσο για τακτικές γραπτές ενημερώσεις όσο και για επισκέψεις του ΔΣ στις μονάδες της περιφέρειας (είναι χαρακτηριστικό ότι, πέραν της Θεσσαλονίκης, το ΔΣ τα δύο τελευταία χρόνια έχει επισκεφθεί μόνον, μία φορά, την Πάτρα.) Παρά τις δυσκολίες, σημαντικό βήμα ήταν η οργανωμένη συμμετοχή των συναδέλφων της Θεσσαλονίκης στις κινητοποιήσεις της τελευταίας 48ωρης απεργίας

23 σχόλια:

  1. http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=175922&catid=3
    Η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ τα ξεκαθαριζει ολα !!!!!!!!! την κατσαμε την βαρκα !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτήν διάβασα κι εγώ μόλις!!!!όντως.....άντε γεια!
      υπαγωγή στο ενιαίο μισθολόγιο και κατάργηση από 1/1/2013 της Συλλογικής Σύμβασης που πανηγυρικά είχαμε υπογράψει τον Μάιο....
      να'ναι καλά και η Πρόεδρος που προώθησε νομοθετικά τα μισθολογικά των γιατρών (εξασφαλίζοντας κατ'επέκταση και τους υπόλοιπους.....) και το ΔΣ μας (και μην ακούω για εξαιρέσεις....ενιαίο δεν είναι;) που κυνήγησε λυσσασμένα το θέμα!
      στην υγειά του Τιτανικού.....

      Διαγραφή
  2. epanerxome gia osous barioynte na psaksoun !!!!!!!1
    Με τις διατάξεις της περ. 12, προβλέπεται ότι οι διατάξεις που αφορούν το βαθμολογικό και μισθολογικό καθεστώς των υπαλλήλων του άρθρου 4 του Κεφαλαίου Δεύτερου του ν. 4024/2011 έχουν ανάλογη εφαρμογή, από 1-1-2013, και στο προσωπικό των νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου (Ν.Π.Ι.Δ.), που ανήκουν στο Κράτος ή σε Ν.Π.Δ.Δ. ή σε Ο.Τ.Α., κατά την έννοια της επίτευξης κρατικού ή δημόσιου ή αυτοδιοικητικού σκοπού, εποπτείας, διορισμού και ελέγχου της πλειοψηφίας της Διοίκησής τους, συμπεριλαμβανομένων των Γενικών και Τοπικών Οργανισμών Εγγείων Βελτιώσεων, ή επιχορηγούνται τακτικά, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, από πόρους των ως άνω φορέων κατά 50% τουλάχιστον του ετήσιου προϋπολογισμού τους, καθώς και των λοιπών δημόσιων επιχειρήσεων, οργανισμών και ανωνύμων εταιρειών, που υπάγονται στο πεδίο εφαρμογής των διατάξεων του Κεφαλαίου Α' του ν. 3429/2005 (ΦΕΚ 314 Α'), όπως έχουν τροποποιηθεί με τις διατάξεις της παρ. 1 α του άρθρου 1 του ν. 3899/2010 (ΦΕΚ 212 Α').

    Από την ημερομηνία αυτή παύουν να ισχύουν όλες οι συλλογικές συμβάσεις εργασίας, καθώς και όλες οι διατάξεις νόμων, οι υπουργικές, κανονιστικές εν γένει ή διαιτητικές αποφάσεις, καθώς και οι αποφάσεις των οργάνων διοίκησης κλπ, κατά το μέρος που ρυθμίζουν τις αποδοχές του προσωπικού των παραπάνω νομικών προσώπων
    ANTE PERASTIKA MAS !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. και για να μην υπάρχει καμία ελπίδα ότι όσοι είχαν μειώσεις μέχρι 25% δεν θα υποστούν περαιτέρω μειώσεις μέχρι το 2016, διαβάστε τι προβλέπεται για να δείτε ότι οι άνθρωποι το έχουν μελετήσει το θέμα δεν παίζουν τις κυρίες κουμπάρες. Το 25% υπολογίζεται όχι στους αρχικούς μας μισθούς αλλά στους μισθούς της 31/12/12, αφού δηλαδή γίνουν και οι επιπρόσθετες μειώσεις που προβλέπει η εφαρμογή του άρθρου 31 του προηγούμενου νόμου. Πιασ΄το αυγό και κούρεφτο δηλαδή.

    "Για την καλύτερη εφαρμογή των διατάξεων αυτών, σας επισημαίνουμε τα εξής: Μετά την ένταξη του προσωπικού των ανωτέρω φορέων στο Κεφάλαιο Δεύτερο του ν. 4024/2011 από 1/1/2013 σε βαθμούς, σύμφωνα με τις οδηγίες του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, θα πρέπει να γίνει υπολογισμός των αποδοχών που προκύπτουν από 1/1/2013 από την εφαρμογή του νόμου αυτού. Κατόπιν, θα γίνει σύγκριση των αποδοχών που προκύπτουν με τις αποδοχές που θα έχουν διαμορφωθεί στις 31/12/2012, κατ' εφαρμογή του αρ. 31 του ν. 4024/2011. Σε περίπτωση αύξησης ή μείωσης που προκύπτει από τη σύγκριση αυτή θα εφαρμοστεί η παρ. 2 του άρθρου 29, δηλαδή, εάν προκύπτει μείωση αποδοχών που υπερβαίνει το 25%, τότε το 25% περικόπτεται άμεσα από 1/1/2013 και η τυχόν προκύπτουσα υπερβάλλουσα μείωση εξακολουθεί να καταβάλλεται μέχρι την 31/12/2016, σύμφωνα με την περίπτωση 2 της υποπαραγράφου Γ1, που εφαρμόζεται πλέον στο προσωπικό αυτό. Σε περίπτωση αύξησης των αποδοχών, αυτή καταβάλλεται σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην παρ. 2 του άρθρου 29 του ν. 4024/2011.

    1° Παράδειγμα εφαρμογής: Έστω ότι στις 31/12/2012 υπάλληλος θα λαμβάνει σύνολο αποδοχών (περιλαμβανομένης της υπερβάλλουσας μείωσης, κατ' εφαρμογή του άρθρου 31 του ν. 4024/2011) ύφους 2.100 €. Με την ένταξη στις ρυθμίσεις του Κεφαλαίου Δεύτερου του ν. 4024/2011 οι αποδοχές του πρέπει να διαμορφωθούν στο ποσό των 1.700 €. Επειδή το ύφος της μείωσης που πρέπει να εφαρμοστεί είναι μικρότερο από 25%, οι αποδοχές προσαρμόζονται αυτόματα από την 1/1/2013 στο ποσό των 1.700 €.

    2° Παράδειγμα εφαρμογής: έστω ότι ο υπάλληλος του προηγούμενου παραδείγματος πρέπει να λάβει 1.300 € με την ένταξη στο ενιαίο μισθολόγιο. Η μείωση που πρέπει να διενεργηθεί στις αποδοχές του ανέρχεται στο 38,1%. Συνεπώς, στον υπάλληλο αυτό θα εφαρμοστεί μείωση 25% (ποσό 525 €), και θα του χορηγείται υπερβάλλουσα μείωση ύφους 275 €, η οποία εξακολουθεί να καταβάλλεται στο ίδιο ύφος μέχρι τις 31/12/2016. Επισημαίνεται ότι το προσωπικό της περίπτωσης αυτής δεν μπορεί να λάβει τα επιδόματα του αρ. 19 του ν. 4024/2011 όσο ισχύει η αναστολή αυτών."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ακούτε ωρέ παιδιά του Δ.Σ. ;;;;;;;;;;;
    Ακούτε δεν ακούτε θα μου πει κάποιος, καμιά σημασία δεν έχει πια για την τσεπούλα μας.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να κάνει το ΔΣ ρε παιδιά? Να αυτοπυρποληθεί?
      Αν εμείς δεν κάνουμε κάτι δεν μας σώζει κανένα ΔΣ όσο αγωνιστικό και να είναι.
      Το χειρότερο είναι ότι νομίζουμε ότι το πρόβλημα είναι η "τσεπούλα" μας. Μακάρι το πρόβλημα να ήταν τα λεφτά μονάχα. Λίγο οικονομία, λίγο ντομάτα κι ελιά και δεν πειράζει...
      Το πρόβλημα είναι η ζωή μας ολόκληρη, η ασφάλεια, η ελευθερία να κινούμαστε, να μιλάμε, να διασκεδάζουμε, να ζούμε όπως έχουμε συνηθίσει μέχρι σήμερα.
      Αν δεν αντιδράσουμε ούτε τώρα τότε δεν μας σώζει κανένας ούτε ΔΣ, ούτε βουλευτές, ούτε τίποτα.

      Διαγραφή
  5. Τα προβλήματα είναι πολύ σοβαρότερα... Δείτε την εγκύκλιο που αφορά στους εκπαιδευτικούς και για ποιούς χτυπάει η καμπάνα της απόλυσης:
    πχ. η αναξιοπρεπής ή ανάρμοστη ή ανάξια για υπάλληλο συμπεριφορά εντός ή εκτός υπηρεσίας,
    Διαβάστε με προσοχή γιατί έρχεται και σε μας όπως και το μισθολόγιο...

    Νόμος 4057/2012 περί Πειθαρχικού Δικαίου Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου.

    ΑΡΘΡΟ 107 [Με bold σημειώσαμε τα πειθαρχικά που αναφέρονται σε αυτήν εδώ την εγκύκλιο και για τα οποία το Υπουργείο Παιδείας ζητάει τα στοιχεία των εκπαιδευτικών που σχετίζονται με αυτά ]


    1. Πειθαρχικά παραπτώματα είναι:

    α) πράξεις με τις οποίες εκδηλώνεται άρνηση αναγνώρισης του Συντάγματος ή έλλειψη αφοσίωσης στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία,

    β) κάθε παράβαση υπαλληλικού καθήκοντος που προσ διορίζεται από τις υποχρεώσεις που επιβάλλουν στον υπάλληλο οι κείμενες διατάξεις, εντολές και οδηγίες. Το υπαλληλικό καθήκον σε καμία περίπτωση δεν επιβάλλει στον υπάλληλο πράξη ή παράλειψη που να αντίκειται προς τις διατάξεις του Συντάγματος και των νόμων, υπό τις προϋποθέσεις του άρθρου 25 του παρόντος,

    γ) η παράβαση καθήκοντος κατά τον Ποινικό Κώδικα ή άλλους ειδικούς ποινικούς νόμους,

    δ) η απόκτηση οικονομικού οφέλους ή ανταλλάγματος προς όφελος του ιδίου του υπαλλήλου ή τρίτου προσώπου, κατά την άσκηση των καθηκόντων του ή εξ αφορμής αυτών,

    ε) η αναξιοπρεπής ή ανάρμοστη ή ανάξια για υπάλληλο συμπεριφορά εντός ή εκτός υπηρεσίας,

    στ) η παράβαση της αρχής της αμεροληψίας,

    ζ) η παραβίαση της αρχής της ισότητας των ίσων ευκαιριών και της ίσης μεταχείρισης ανδρών και γυναικών σε θέματα εργασίας και απασχόλησης σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία που ενσωμάτωσε την Οδηγία 2006/54/ΕΚ στην ελληνική έννομη τάξη,

    η) η παράβαση της υποχρέωσης εχεμύθειας, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 26 του παρόντος,

    θ) η σοβαρή απείθεια,

    ι) η αδικαιολόγητη αποχή από την εκτέλεση των καθηκόντων,

    ια) η παραβίαση των υποχρεώσεων του άρθρου 27 του παρόντος, καθώς και η αδικαιολόγητη προτίμηση νεότερων υποθέσεων με παραμέληση παλαιότερων,

    ιβ) η άρνηση παροχής πληροφόρησης στους πολίτες και τις αρχές,

    ιγ) η μη έγκαιρη απάντηση σε αιτήσεις και αναφορές πολιτών σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις,

    ιδ) η χρησιμοποίηση της δημοσιοϋπαλληλικής ιδιότητας ή πληροφοριών που κατέχει ο υπάλληλος λόγω της υπηρεσίας ή της θέσης του, για εξυπηρέτηση ιδιωτικών συμφερόντων του ίδιου ή τρίτων προσώπων,

    ιε) η αδικαιολόγητη άρνηση προσέλευσης για ιατρική εξέταση,

    ιστ) η άμεση ή μέσω τρίτου προσώπου συμμετοχή σε δημοπρασία την οποία διενεργεί επιτροπή, μέλος της οποίας είναι ο υπάλληλος ή όταν η επιτροπή αυτή υπά− γεται στην αρχή στην οποία ο υπάλληλος υπηρετεί,

    ιζ) η άσκηση κριτικής των πράξεων της προϊσταμένης αρχής που γίνεται δημοσίως, γραπτώς ή προφορικώς, με σκόπιμη χρήση εν γνώσει εκδήλως ανακριβών στοιχείων ή με χαρακτηριστικά απρεπείς εκφράσεις,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. (συνέχεια)
    ιη) η άρνηση σύμπραξης, συνεργασίας, χορήγησης στοιχείων ή εγγράφων κατά τη διεξαγωγή έρευνας, επιθεώρησης ή ελέγχου από Ανεξάρτητες Διοικητικές Αρχές, τον Γενικό Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης και τα ιδιαίτερα Σώματα και Υπηρεσίες Επιθεώρησης και Ελέγχου,

    ιθ) η αδικαιολόγητα μη έγκαιρη σύνταξη ή η σύνταξη μεροληπτικής έκθεσης αξιολόγησης ή η σύνταξη έκθεσης με κρίσεις ή χαρακτηρισμούς που δεν εξειδικεύο νται με αναφορά συγκεκριμένων στοιχείων,

    κ) η άρνηση ή παρέλκυση εκτέλεσης υπηρεσίας,

    κα) η χρησιμοποίηση τρίτων προσώπων για την απόκτηση υπηρεσιακής εύνοιας ή την πρόκληση ή ματαίωση εντολής της υπηρεσίας,

    κβ) η σύναψη στενών κοινωνικών σχέσεων με πρόσω πα, με αφορμή το χειρισμό θεμάτων αρμοδιότητας του υπαλλήλου από την αντιμετώπιση των οποίων εξαρτώ− νται ουσιώδη συμφέροντα των προσώπων αυτών,

    κγ) η φθορά λόγω ασυνήθιστης χρήσης, η εγκατάλειψη ή η παράνομη χρήση πράγματος το οποίο ανήκει στην υπηρεσία,

    κδ) η παράλειψη από τα πειθαρχικά όργανα δίωξης και τιμωρίας πειθαρχικού παραπτώματος, με την επιφύλαξη των διατάξεων της παραγράφου 2 του άρθρου 110 του παρόντος,

    κε) η άσκηση εργασίας ή έργου με αμοιβή χωρίς προ ηγούμενη άδεια της υπηρεσίας,

    κστ) η απλή απείθεια,

    κζ) η μη τήρηση του ωραρίου από τον υπάλληλο και η παράλειψη του προϊσταμένου να ελέγχει την τήρησή του,

    κη) η αμέλεια ή ατελής εκπλήρωση του υπηρεσιακού καθήκοντος,

    κθ) τα ειδικά πειθαρχικά παραπτώματα που ορίζονται στο στοιχείο α΄ της παραγράφου 4 του άρθρου 117 του παρόντος νόμου,

    λ) το ειδικό πειθαρχικό παράπτωμα που προβλέπεται στην παράγραφο 2 του άρθρου 130 του παρόντος νόμου,

    λα) το ειδικό πειθαρχικό παράπτωμα που προβλέπεται στο τρίτο εδάφιο της παραγράφου 1 του άρθρου 144 του παρόντος νόμου,

    λβ) το ειδικό πειθαρχικό παράπτωμα που προβλέπεται στην παράγραφο 4 του άρθρου τρίτου του παρόντος νόμου.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. (συνέχεια...)

    H Εγκύκλιος Φ.361.8 / 112 / 145193/ Δ1 / 20-11-2012 σχετικά με πειθαρχικά παραπτώματα εκπαιδευτικών (σύμφωνα με τον Ν.4093/2012) που στάλθηκε στις Περιφερειακές Διευθύνσεις


    ΄Υστερα από την υπ’ αριθ. ΔΙΔΑΔ-ΔΙΠΙΔΔ/οικ.26188/12-11-2012 εγκύκλιο του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης,Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, η οποία έλαβε αριθμό ΑΔΑ: Β4ΣΨΧ-Μ3Υ ,παρακαλούμε όπως αποστείλετε, εντός της σήμερον... στο email της Υπηρεσίας μας t09ppe4@minedu.gov.gr τα στοιχεία (δηλαδή ονοματεπώνυμο-παράπτωμα ,αριθμό πράξης ή παραπεμπτηρίου εγγράφου ,καθώς και την ημερομηνία κοινοποίησης στον εκπαιδευτικό) των πειθαρχικών αποφάσεων των Συμβουλίων σας με τις οποίες επιβλήθηκαν οι ποινές τις προσωρινής ή οριστικής παύσης όπως προβλέπεται στις διατάξεις των περιπτώσεων 1 έως 6 της υποπαραγράφου Ζ.3 του Ν.4093/2012, προκειμένου το οικείο όργανο να εκδώσει τις αντίστοιχες διαπιστωτικές πράξεις . Τονίζεται ότι η συγκεκριμένη εγκύκλιος αφορά και υποθέσεις εκπαιδευτικών οι οποίοι έχουν παραπεμφθεί ενώπιον του Υπηρεσιακού σας Συμβουλίου και εκκρεμούν κατά την δημοσίευση του Ν.4093/2012 στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, για τα πειθαρχικά παραπτώματα των περιπτώσεων (α΄,γ’,δ’,ε’,θ’,ι’,ιδ’,ιη’,κγ’,κδ’,κζ’ και κθ΄) του άρθρου 107 , ή αντίστοιχα παραπτώματα του ιδίου άρθρου, όπως ίσχυε πριν την αντικατάστασή του με το άρθρο δεύτερο του ν.4057/2012 ή αντίστοιχα παραπτώματα του προϊσχύοντος Υπαλληλικού Κώδικα (ν.2683/1999) (ίδ. Παράρτημα Ι της προαναφερθείσας εγκυκλίου).

    Επιπλέον επισημαίνουμε ότι επειδή η πειθαρχική δίωξη είναι αυτοτελής και ανεξάρτητη από την ποινική ή άλλη δίκη σύμφωνα με το άρθρο 114 του Ν.3528/2007 όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο δεύτερο του Ν.4057/2012, παρακαλούμε όπως γνωστοποιηθούν τα στοιχεία υπαλλήλων οι οποίοι :

    1.Στερήθηκαν την προσωπική τους ελευθερία ύστερα από Π/θμια ή Δ/θμια απόφαση ποινικού δικαστηρίου ή ένταλμα προσωρινής κράτησης.

    2. Εκδόθηκε εναντίον τους ένταλμα προσωρινής κράτησης και στην συνέχεια ήρθη η προσωρινή κράτηση ή αντικαταστάθηκε από περιοριστικούς όρους.

    3. Παραπέμφθηκαν αμετακλήτως ενώπιον του αρμοδίου δικαστηρίου για κακούργημα, ή για τα αδικήματα της κλοπής της υπεξαίρεσης ( κοινής και στην υπηρεσία) ,απάτης, εκβίασης, πλαστογραφίας, δωροδοκίας, καταπίεσης, απιστίας περί την υπηρεσία καθώς και για οποιοδήποτε έγκλημα κατά της γενετήσιας ελευθερίας ή έγκλημα οικονομικής εκμετάλλευσης της γενετήσιας ζωής ( Ν.4093/2012 όπως αντικαταστάθηκε από την αριθ. ΦΕΚ 224 ΤΑ΄΄/12-11-2012 Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου).

    Σας υπενθυμίζουμε ότι σύμφωνα με την προαναφερθείσα εγκύκλιο ( σελ. 18), οι Δ/ντες Δ/θμιας Εκπ/σης και οι Περιφερειακοί Δ/ντες Εκπ/σης υποχρεούνται να επικαιροποιήσουν στην βάση του Μητρώου Μισθοδοτούμενων Ελληνικού Δημοσίου ( Απογραφή ) τα στοιχεία εκείνα των υπαλλήλων που τίθενται σε καθεστώς αυτοδίκαιης αργίας και στην συνέχεια να τους αποδεσμεύσουν με την αιτιολογία «Θέση σε Αργία» .Η θέση σε αργία επέρχεται αυτοδικαίως με την δημοσίευση του Νόμου 4093/2012.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. η τσεπούλα μας βεβαίως και μας νοιάζει στο βαθμό που ταίζει παιδιά.τα παιδιά δεν τα νοιάζει ούτε η διασκέδαση που χάνουμε ούτε αμπελοφιλοσοφίες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνεις λάθος, "ουκ επ΄άρτω μόνω ζήσεται άνθρωπος" - πολύ περισσότερο τα παιδιά.
      Αλλά - στ΄αλήθεια - δεν θέλω να σε στενοχωρήσω παραπάνω από όσο έχεις ήδη στενοχωρηθεί με τις μειώσεις.

      Διαγραφή
  9. Λυκουρέντζος: Προσπαθούμε...

    ...στενοί συνεργάτες του υπουργού Υγείας διαβεβαίωναν χθες την "Αυγή" ότι "ο Ανδρέας Λυκουρέντζος και όλη η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υγείας καταβάλλουν μεγάλη προσπάθεια προκειμένου να σωθεί ο ΟΚΑΝΑ, αλλά δεν είναι ακόμη η ώρα να ανακοινωθεί κάτι σχετικό".

    Καλά τα νέα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωθήκαμε τώρα! άμα αρχίσει να "καταβάλλει μεγάλη προσπάθεια" και η Σκοπούλη τότε θα ησυχάσω τελείως...

      Διαγραφή
    2. δηλαδη υπαρχει και η περιπτωση ΛΟΥΚΕΤΟΥ? μια χαρα ολα .ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΙΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΠΑΝΩ !!!!!!

      Διαγραφή
  10. Αφού ούτως ή άλλως θα πεθάνουμε της πείνας, μήπως να κάνουμε απεργία πείνας να έχει τουλάχιστον ένα νόημα ο θάνατος μας;







    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η σκέψη της απεργίας πείνας δεν είναι καθόλου κακή. Δεν θα πεθάνουμε, αλλά αν μαζευτούμε ένας σημαντικός αριθμός και κάνουμε μπούγιο μπορεί να ξεκινήσει κάτι και να ταρακουνήσει κι άλλους.
    Για να το σκεφτούμε λίγο καλύτερα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να κάνουμε ΑΜΕΣΑ Γενική Συνέλευση, αφού ξανασυναντηθούμε με τον δικηγόρο υπό το φως των νέων δεδομένων και να αποφασίσουμε πως θα αντιδράσουμε συλλογικά και μακροπρόθεσμα σε αυτή την επίθεση που δεχόμαστε.
    Αυτό πρέπει να κάνουμε και όχι να στενοχωριόμαστε και να προσπαθούμε ο καθένας μόνος του να σφίξει τα δόντια και να τα "καταφέρει".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. και δηλαδή τώρα που όχι μόνο πέρασε νόμος αλλά βγήκε και η εφαρμοστική εγκύκλιος για τους μισθούς, τι φανταζόμαστε ότι θα κάνουμε;εκτός από το να κινητοποιηθούμε για να περάσει η ρύθμιση για τους γιατρούς;αλλά γιατί αφέθηκε αυτό τόσους μήνες;και δεν έχει κανένας ευθύνη που αφέθηκε;
    ας συνεχίσουμε έτσι...με την ίδια βραχεία, βραχύτατη μνήμη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πάντως και η ρύθμιση για τους γιατρούς να είχε περάσει μάλλον δεν θα βοήθαγε ιδιαίτερα, διότι το μνημόνιο το λέει καθαρά ότι επίκειται ΠΛΗΡΗΣ ένταξη στο ενιαίο - άρα η ένταξη των γιατρών στο ΕΣΥ δεν θα έσωζε κανένα, ίσως ούτε και τους ίδιους τους γιατρούς. Με άλλα λόγια η μοίρα όλων κοινή... άρα??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. άρα...μετανάστευση;κατακλυσμός και κολασμός των αμαρτωλών;χάος και γέννηση νέου κόσμου;(χωρίς ναρκωτικά επίσης;....)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τελικά όσοι είστε μέσα ή κοντά στο ΔΣ του Συλλόγου (στο blog του οποίου δεν ανεβαίνει καμιά σχεδόν πληροφορία....), μάθατε κάτι για την μισθοδοσία από τον Πλατανιά ή από το αρμόδιο γραφείο (Τούρκα);
    Ο Περπατάρης επιμένει ότι δεν μας αφορά και καίει άμεσα;
    Έχετε οποιοδήποτε νέο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσημα νέα δεν υπάρχουν. Ως Αριστερή Συσπείρωση θεωρούμε σημαντική την Γενική Συνέλευση που έχει προκηρυχθεί για την Πέμπτη, προτείναμε μάλιστα σε αυτή τη Συνέλευση να παρευρίσκεται και ο Περπατάρης για να ξεδιαλύνει πιθανές απορίες. Είναι προφανές ότι δεν είναι δυνατόν να υποστηρίζει ότι δεν μας αφορά (άλλωστε η συνάντηση μαζί του έγινε πριν κυκλοφορήσει η "επάρατος" εγκύκλιος...)
      Ιδιαίτερα για το ζήτημα των γιατρών προτείνουμε συνάντηση των γιατρών της Αθήνας (τουλάχιστον) για την Τετάρτη, αλλά επειδή το ΔΣ θα λείπει σε προγραμματισμένη συνάντηση στη Θεσσαλονίκη μάλλον δεν μπορεί να γίνει παρά μόνο λίγο πριν την Γενική Συνέλευση την Πέμπτη.

      Διαγραφή
    2. ΦΡΕΣΚΑ ΚΟΥΛΟΥΡΙΑΑΑΑ:

      Σταϊκούρας.....

      28/11/2012 21:14 ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών, Χρήστος Σταϊκούρας, ενώπιον των Επιτροπών Κοινωνικών Υποθέσεων και Δημόσιας Διοίκησης και στο πλαίσιο ενημέρωσης των δύο Επιτροπών για την πολιτική της κυβέρνησης σε σχέση με τον ΟΚΑΝΑ, διευκρίνισε πως η κυβέρνηση θα δώσει χρήματα για την αποπληρωμή ληξιπροθέσμων υποχρεώσεων φορέων και δήμων, μονάχα σε περίπτωση που αυτοί έχουν ισοσκελισμένους προϋπολογισμούς και διατηρούν Μητρώο Δεσμεύσεων, όπου θα καταγράφονται οι ειλημμένες και οι ανεξόφλητες υποχρεώσεις τους, καθώς και οι δαπάνες τους. Ο ΟΚΑΝΑ - σημείωσε ο κος Σταϊκούρας - δεν διατηρεί τέτοιο Μητρώο, και εάν μέχρι το τέλος του χρόνου δεν τακτοποιήσει την υποχρέωσή του αυτή, δεν πρόκειται να του δοθεί επιχορήγηση. Σε κάθε περίπτωση, από πρόστιμα και δημεύσεις, έχουν συσσωρευτεί 1,9 εκ. ευρώ στα υπουργεία Υγείας και Δικαιοσύνης, και αναμένουν τον Οργανισμό να τα απορροφήσει.

      Από την άλλη, η πρόεδρος του ΟΚΑΝΑ, Μένη Μαλλιώρη, σημείωσε πως η κρατική ενίσχυση του Οργανισμού υπήρξε φέτος μειωμένη κατά 50%, την στιγμή που οι μονάδες του αυξήθηκαν από 20 σε 53. «Με το 1/3 του μισθού, ζητάμε τριπλάσια δουλειά και έχουμε μείωση» ανέφερε χαρακτηριστικά η κα Μαλλιώρη, ζητώντας από τον υπουργό να προηγηθεί η αποπληρωμή των χρεών του Οργανισμού πριν την κατάρτιση του Μητρώου. Αντίστοιχα παράπονα εξέφρασε και η Μανίνα Τερζίδου, εκπρόσωπος του Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης και Πληροφόρησης για τα Ναρκωτικά, η οποία ανέφερε πως η χρηματοδότηση του Κέντρου από τον ΟΚΑΝΑ έχει μειωθεί κατά 35% και πως οι περισσότεροι υπάλληλοί του δουλεύουν part-time.

      Ο υπουργός Υγείας, Ανδρέας Λυκουρέντζος, ανέφερε πως στις λίστες αναμονής του ΟΚΑΝΑ βρίσκονται σήμερα 2.820 άτομα, από τα οποία τα 2.512 στα 26 κέντρα του ΟΚΑΝΑ στην Αττική και τα υπόλοιπα σε 16 κέντρα στην Περιφέρεια - ενώ φέτος έχουν ενταχθεί περισσότερα από 3000, ανεβάζοντας τον αριθμό των προσώπων που βρίσκονται σε θεραπεία σε 7.844. «Φιλοδοξία του υπουργείου είναι να περιοριστεί σημαντικά ο χρόνος αναμονής στην Αθήνα, που τώρα φτάνει στα 3 χρόνια. Στη Θεσσαλονίκη έχει περιοριστεί μόλις στον 1 μήνα, ενώ παλαιότερα έφτανε ακόμα και τα 4 έτη» ανέφερε ο κος Λυκουρέντζος.
      Σημειώνεται πάντως πως σε παρέμβασή του, ο πρώην υπουργός Υγείας της κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ, Ανδρέας Λοβέρδος, διεκδίκησε για την δική του θητεία τον περιορισμό του χρόνου αναμονής για ένταξη στις λίστες του ΟΚΑΝΑ.

      Διαγραφή