Τετάρτη 31 Ιανουαρίου 2018

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΔΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ

«Πόσα ψέματα χωράνε σε κείμενο 430 λέξεων;» ή μήπως «Ψέμα στο ψέμα, στο τέλος κάτι θα μείνει»
Διστάζουμε συχνά ν’ απαντήσουμε στη Διοίκηση του ΟΚΑΝΑ, όχι γιατί «δεν έχουμε τι να πούμε», αλλά γιατί θεωρούμε ότι πρέπει (για τους ασθενείς μας και την κοινωνία) να διαφυλάξουμε τον Οργανισμό από τον διασυρμό. Όταν όμως οι ίδιοι οι Διοικούντες, δε διστάζουν να γελοιοποιούνται ως οι μόνοι «πραγματικοί εργαζόμενοι» και «υποστηρικτές αδιαπραγμάτευτων αρχών, αξιών, δικαιωμάτων και υποχρεώσεων», είμαστε αναγκασμένοι να απαντήσουμε δημόσια. Γιατί για μας οι αρχές και οι αξίες όντως δεν είναι προς διαπραγμάτευση και προς ευτελισμό. Αυτή τη φορά, λοιπόν, θα καταγράψουμε ένα προς ένα τα ψέματα που ανερυθρίαστα αραδιάζουν. Έχουμε και λέμε: 

Ψέμα νούμερο 1 
Όπως αποδεικνύεται από το έγγραφο που παρατίθεται στο τέλος της ανακοίνωσης, για την απόφαση διάθεσης 6000 ευρώ στα παιδιά των συναδέλφων «χωρίς τη διαμεσολάβηση του Συλλόγου Εργαζομένων», έγινε δεκτή η εισήγηση του Γενικού Διευθυντή. Αν ευθύνεται κάποιος άλλος ας μας αποκαλύψουν ποιος είχε αυτή την φαεινή ιδέα, η οποία βέβαια έγινε δεκτή ομόφωνα από όλα τα μέλη του Δ.Σ. του ΟΚΑΝΑ. 
Η ουσία είναι μία και δεν αλλάζει: η Διοίκηση του Οργανισμού στην προσπάθεια της να τιμωρήσει τον Σύλλογο Εργαζομένων, γιατί δεν «κάθεται ήσυχα», προχώρησε σε μια γελοία απόφαση, επιλέγοντας ως πεδίο τις εορταστικές δωροεπιταγές για τα παιδιά των συναδέλφων. 

Ψέμα νούμερο 2 
Επειδή προφανώς έχουν κοντή μνήμη να τους θυμίσουμε, ότι ο Σύλλογος αποχώρησε από τις συνεδριάσεις του Δ.Σ. του ΟΚΑΝΑ όταν απόλυσαν τις συναδέλφους στην Πάτρα και αποκαλύψαμε τον εμπαιγμό και την καθοδήγηση του κομματικού γκαουλάιντερ στο Δ.Σ. κ. Χαμτζούδη και την ταπεινωτική κωλοτούμπα του κ. Καφετζόπουλου, ο οποίος άλλα εισηγήθηκε και άλλα εν τέλει υπόγραψε, συρόμενος από τον τοποτηρητή του κ. Πολάκη στον ΟΚΑΝΑ. Μετά τις αποκαλύψεις του Συλλόγου για το τι ακριβώς έγινε στο ΔΣ του ΟΚΑΝΑ, η Διοίκηση ζήτησε ξεδιάντροπα ρήτρα εχεμύθειας-εμπιστευτικότητας: απαίτησε δηλαδή τα μέλη του Δ.Σ. του Συλλόγου, που θα παρίστανται στις συνεδριάσεις του ΔΣ του ΟΚΑΝΑ να μην έχουν δικαίωμα να ενημερώνουν τους συναδέλφους για όσα διαμείβονται σε αυτές. Γι’ αυτό το λόγο τα μέλη του Συλλόγου αποφάσισαν να αποχωρήσουν από τις συνεδριάσεις του Δ.Σ. του ΟΚΑΝΑ. 

Ψέμα νούμερο 3 
Η υπόθεση του κου Χαμτζούδη προκαλεί και σε μας εντύπωση: Ο κ. Χαμτζούδης έχει τοποθετηθεί από τον Υπουργό Υγείας ως μέλος στο Δ.Σ. του ΟΚΑΝΑ (2015) και ως νομικός σύμβουλος του Προέδρου του ΚΕΕΛΠΝΟ (2016).Ταυτόχρονα είναι γνωστή η δικαστική διαμάχη του ΚΕΕΛΠΝΟ με τον ΟΚΑΝΑ για το δάνειο των 10εκ. που έλαβε ο ΟΚΑΝΑ από το ΚΕΕΛΠΝΟ το 2011 προκειμένου να λειτουργήσουν οι νέες μονάδες του ΟΚΑΝΑ στα νοσοκομεία. 
Στο ερώτημα που επανειλημμένως θέταμε στη Διοίκηση του ΟΚΑΝΑ, αλλά και στο Υπουργείο Υγείας, σχετικά με το ποίου Οργανισμού τα συμφέροντα θα υποστήριζε παρασκηνιακά ή/και στο δικαστήριο ο κ. Χαμτζούδης η απάντηση ήταν ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Μάλιστα ο ίδιος ο Υπουργός Υγείας τον περασμένο Μάιο στη Βουλή δήλωνε ότι δεν υπάρχει ασυμβίβαστο για τον αγαπημένο νομικό του συστήματος ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ. Τον περασμένο Οκτώβριο ο Σύλλογος Εργαζομένων ΟΚΑΝΑ κατήγγειλε στο Δικηγορικό Σύλλογο Αθήνας το καταφανώς ασυμβίβαστο του κ. Χαμτζούδη, το να είναι δηλαδή διορισμένος ταυτόχρονα -ως νομικός- σε δύο Οργανισμούς που βρίσκονται σε δικαστική διαμάχη. 
Η ακρόαση της αναφοράς του Συλλόγου Εργαζομένων στο ΔΣΑ έγινε την Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2018 από τον Αντιπρόεδρο του ΔΣΑ κ. Μπακόπουλο . Κατά τα διάρκεια της ακρόασης τα μέλη του Συλλόγου, Αγγελίδης και Παπαδόπουλος εξήγησαν τους λόγους που ανάγκασαν τον Σύλλογο να κάνει αυτή την αναφορά και ζήτησαν την παραίτηση του κ. Χαμτζούδη από τον ΟΚΑΝΑ ή από το ΚΕΕΛΠΝΟ, ή την παραπομπή του στο πειθαρχικό του ΔΣΑ. Ο Αντιπρόεδρος του ΔΣΑ δέχτηκε το βάσιμο της καταγγελίας του Συλλόγου περί ασυμβιβάστου και ζήτησε από τον κ. Χαμτζούδη να δηλώσει ρητά και κατηγορηματικά ότι για όσο χρονικό διάστημα είναι στο Δ.Σ. του ΟΚΑΝΑ δεν θα διοριστεί ή εκπροσωπήσει ή παραστεί στο ΚΕΕΛΠΝΟ με οποιαδήποτε μορφή απασχόλησης, και δε θα προβεί σε οποιαδήποτε ενέργεια ενάντια στον ΟΚΑΝΑ. Ο κ. Χαμτζούδης δήλωσε ότι έληξε η σύμβαση ανεξάρτητων υπηρεσιών που είχε κάνει με το ΚΕΕΛΠΝΟ και (προφανώς αποδεχόμενος το ασυμβίβαστο και φοβούμενος την παραπομπή του στο πειθαρχικό) δήλωσε ότι δεν είναι στο ΚΕΕΛΠΝΟ. Μετά από αυτή την εξέλιξη τα μέλη του Συλλόγου δέχτηκαν την ανάκληση της αναφοράς. 
Τώρα που δικαιώθηκε η θέση του Συλλόγου για το ασυμβίβαστο, τι έχει να πει ο Πρόεδρος του ΟΚΑΝΑ; Θα συνεχίσει να κρύβεται στη σιωπή και για αυτό το θέμα; Όπως ακριβώς έκανε και στο θέμα της προμηθεύτριας εταιρείας- χορηγού; Αλήθεια γιατί δεν έβγαλαν ανακοίνωση και για αυτό το θέμα; 
Φαίνεται πως η Διοίκηση του ΟΚΑΝΑ το μόνο που ξέρει είναι να συντάσσει απειλητικές απαντήσεις στις ανακοινώσεις του Συλλόγου (όχι φυσικά σε όλες…), ενώ δεν τολμά να αρθρώσει λέξη όταν (πολύ συχνά) τόσο ο Πρωθυπουργός όσο και ο κ. Πολάκης διασύρουν τον Οργανισμό για το θέμα της διαμάχης με το ΚΕΕΛΠΝΟ. Γι’ αυτές τις συκοφαντίες δεν έχει να πει τίποτα ο κ. Καφετζόπουλος; Σε ποια θέση ήταν το 2011 ο νυν Πρόεδρος; Πόσο θα συνεχίζει να κρύβεται και να αφήνει τον ΟΚΑΝΑ ακάλυπτο; 

Ψέμα νούμερο 4 (ή, για να είμαστε ακριβείς, επικίνδυνη διαστρέβλωση της πραγματικότητας)
Προφανώς όταν η Διοίκηση του Οργανισμού αναφέρεται στην «ανόητη προπαγάνδα περί ιδιωτικοποίησης» εννοεί τη «θεραπευτική εποπτεία» (για να μη χρησιμοποιήσουμε άλλες εκφράσεις) και τις χορηγίες που δέχεται από φαρμακευτική εταιρεία που συμμετέχει στο διαγωνισμό για την προμήθεια του υποκατάστατου… Ή στη βαθμιαία ανάθεση τμημάτων της διοίκησης σε ιδιωτικές εταιρείες. 

Ψέμα νούμερο 5 
Συνεχίζουμε να μαντεύουμε. Ο «ανοικτός και διάφανος Οργανισμός» είναι αυτός όπου, για παράδειγμα, 
--εργαζόμενοι απολύονται μετά από τηλεφωνήματα «ημετέρων», 
--εργαζόμενοι ζητούν ΕΔΕ (όπως εργαζόμενοι της μονάδας στο Ηράκλειο και στον Άγιο Σάββα) και η Διοίκηση αντί να τις πραγματοποιήσει, στοχοποιεί ανερυθρίαστα τους εργαζόμενους, μόνο και μόνο για να δικαιολογήσει τις δικές της πράξεις και παραλείψεις, 
-- μη αρεστοί υπεύθυνοι τμημάτων καρατομούνται ο ένας μετά τον άλλο, ενώ οι θέσεις ευθύνης δεν προκηρύσσονται παρά μόνον όταν αυτό «βολεύει» τη Διοίκηση, 
-- Θέσεις ευθύνης παραμένουν κενές εδώ και χρόνια και δεν προκηρύσσονται επειδή αν προκηρυχτούν δεν θα μπορέσουν να τις καταλάβουν οι «δικοί τους» λόγω έλλειψης των τυπικών προσόντων (πχ. Διευθυντής Εφαρμογής Προγραμμάτων). 
-- Εργαζόμενοι μετακινούνται πέρα – δώθε (συχνά χωρίς καν να ενημερωθούν προηγουμένως) και χωρίς αυτή η μετακίνηση να εξυπηρετεί κανέναν σκοπό παρά μόνο την μοχθηρία και τον εκφοβισμό, αδιαφορώντας για την βλάβη που προκαλείται στους ασθενείς και για την εύρυθμη λειτουργία των μονάδων. Κορυφαίο παράδειγμα, όταν νοσηλευτικό και θεραπευτικό προσωπικό τοποθετείται στις Κεντρικές Υπηρεσίες, την ίδια ώρα που μονάδες λειτουργούν οριακά. 
--η ψηφιοποίηση των υπηρεσιακών φακέλων του προσωπικού ανατίθεται (ως καψόνι;) σε εργαζόμενους που δεν έχουν αυτή την αρμοδιότητα αλλά ούτε και την ευθύνη, για την τυχόν παραβίαση προσωπικών δεδομένων οι οποίοι δεν δεσμεύονται για το απόρρητο παρά μόνον από την καλή τους διάθεση. 
--οι μονάδες δήθεν «αξιολογούνται» με προχειρότητες και τουλάχιστον προβληματικά «εργαλεία», μόνο και μόνο για να επιβραβευτούν αυτοί που κάθονται ήσυχοι και να κατηγορηθούν αυτοί που είναι συνεπείς στο πλαίσιο και τις θεραπευτικές διαδικασίες 
- αλήθεια ποιά πτυχία αντιστοιχούν στην κατηγορία ΠΕ με ειδίκευση στη διαχείριση ανθρωπίνων πόρων που είναι απαραίτητα για τη διεκδίκηση της θέσης Υπευθύνου του Τμήματος Διαχείρισης Ανθρωπίνων Πόρων; 

Ψέμα νούμερο 6 
Η κατά τη διοίκηση «έμφαση στην ψυχοκοινωνική υποστήριξη όσο και στη δημόσια υγεία» συμπυκνώνεται 
--στο κλείσιμο των μονάδων (αρχής γενομένης από τη μονάδα μεθαδόνης του νοσοκομείου Νίκαιας στην Αθήνα, και τις μονάδες στον Άγιο Δημήτριο και το ΑΧΕΠΑ στη Θεσσαλονίκη), 
--στη λειτουργία μονάδων με μισό ψυχίατρο και «ολίγη» από Παθολόγο, 
--στη διάλυση των θεραπευτικών σχέσεων λόγω των stratego μετακινήσεων, 
--στη διασπορά μεθαδόνης στην παράνομη αγορά με το κλείσιμο των μονάδων τα Σαββατοκύριακα, 
--στις μακροχρόνιες και σχεδόν πια σταθερές ελλείψεις σε αναλώσιμα, 
--στην κατάργηση των «κανονικών» (ποσοτικών) τοξικολογικών ελέγχων, που δυσκολεύει την καθημερινή δουλειά στις μονάδες, ενώ ορισμένες φορές εγκυμονεί κινδύνους για τους ασθενείς 
--στην ουσιαστική κατάργηση των ιολογικών ελέγχων, όταν αυτή τη στιγμή εκκρεμεί ο έλεγχος δειγμάτων για ηπατίτιδες και HIV, που έχουν ληφθεί μήνες πριν (!!!) 
--στην ουσιαστική απουσία του ΟΚΑΝΑ από την πάλη ενάντια στην ηπατίτιδα C, της οποίας η εξάλειψη αποτελεί στόχο του Εθνικού Σχεδίου Δράσης,και σε τόσες άλλες μικρές και καθημερινές πράξεις και παραλείψεις που υποβαθμίζουν σταθερά τη λειτουργία των μονάδων. 

Αρκετά! Εάν όλα τα παραπάνω δεν υποβάθμιζαν τη θεραπεία και την ασφάλεια των εξαρτημένων και του κοινωνικού συνόλου, με την ίδια βαναυσότητα που πλήττουν την καθημερινή ζωή και την αξιοπρέπεια των εργαζομένων, θα μπορούσαμε κι εμείς να γελάσουμε. Όμως δεν τα βρίσκουμε καθόλου αστεία. Ο ΟΚΑΝΑ είναι ο μεγαλύτερος δημόσιος Οργανισμός που έχει υποχρέωση να συντονίζει και να παρέχει τα μέσα για τη μείωση της βλάβης από την εξάρτηση – δεν είναι το μαγαζάκι κανενός, ούτε υπάρχει για να φτιάχνει κανείς το βιογραφικό του ή να βελτιώνει τον κύκλο του. 
Όσον αφορά την ανοικτή πρόσκληση για τις συνεδριάσεις του ΔΣ του Οργανισμού, απαντάμε για άλλη μια φορά ότι είμαστε περήφανοι που δεν δεχτήκαμε να συμμετάσχουμε στην Ομερτά που μας πρότειναν, ψάχνοντας μουγγούς θεατές ως άλλοθι για τις συζητήσεις τους και τις αποφάσεις τους. Και για του λόγου το αληθές παραθέτουμε στη συνέχεια αυτούσια απομαγνητοφωνημένα αποσπάσματα συνεδρίασης του Δ.Σ. του ΟΚΑΝΑ, όπου οι διάλογοι μιλάνε από μόνοι τους:για τη  δημοκρατικότητα, τη διαφάνεια, το ύφος και (κυρίως) το ήθος… 
Όσο δε για το ανέκδοτο της συσχέτισης της ανακοίνωσης του Συλλόγου με την εκδίκαση της δικαστικής διαμάχης του πρώην Γενικού Διευθυντή με τον νυν ένα έχουμε να πούμε: σ’ ένα μικρό Οργανισμό, όπου όλοι γνωριζόμαστε, ξέρουμε πολύ καλά ποιοι έχουν ευεργετηθεί και ευνοηθεί τα μέγιστα από όλες τις προηγούμενες Διοικήσεις (με αντάλλαγμα φυσικά την παροχή διαρκούς στήριξης σε όλα τα σχέδια των προηγούμενων από τις θέσεις ευθύνης που κατά καιρούς καταλάμβαναν). Λίγη ντροπή δε βλάπτει… 

Για όλους αυτούς τους λόγους, λοιπόν, ναι: Θα συνεχίσουν να μας βρίσκουν μπροστά τους. 

Υ.Γ. τη στιγμή που εδώ κι εβδομάδες μονάδες δεν έχουν θέρμανση, μονάδες σταδιακά καταρρέουν κι ενώ υπάρχουν τεράστιες ελλείψεις σε υλικοτεχνική υποδομή, η Διοίκηση του ΟΚΑΝΑ προμηθεύεται με 5642 ευρώ μπλουζάκια και μπάλες της Εθνικής Ομάδας Καλαθοσφαίρισης!!!!.Προφανώς είναι στο πλαίσιο των χορηγιών του Οργανισμού σε τρίτους, όπως ο ΟΚΑΝΑ έγινε Μέγας Χορηγός του Πανεπιστημίου Κρήτης και ετοιμάζεται να γίνει χορηγός στα νοσοκομεία δωρίζοντας τους ουροαναλυτές, περιουσία δηλαδή του ΟΚΑΝΑ. Οι εργαζόμενοι του ΟΚΑΝΑ δεν έχουν ανάγκη από αναμνηστικά δώρα αλλά από σοβαρές Διοικήσεις που θα υπερασπίζονται το δημόσιο και δωρεάν χαρακτήρα του Οργανισμού απέναντι σε όλους αυτούς που τον συκοφαντούν. 

Όλη την απόφαση για την προμήθεια αναμνηστικών μπορείτε να τη δείτε στον παρακάτω σύνδεσμο 

https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A8%CE%9C8%CE%9F4690%CE%A9%CE%A1-31%CE%94?inline=true 

1. Ακολουθεί η απόφαση του Δ.Σ. του ΟΚΑΝΑ που αναφέρεται στην εισήγηση του Γενικού Διευθυντή 

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh3bwqMmgTRS4dm808E3ma4nKfTkQJ7UB6yvSrlYXvU5mNMYJdqfWV7tBGmWqRzCQAxYL5pGHUxBEtfCMQZ1euSIoZbt4K1n9hvY64F0fkAmBl5tFCwKSrJmxKvz1ike10fRhzXP9fTf6e4/s640/IMG_20180124_211031_1.jpg


2.Ακολουθούν τα αυτούσια απομαγνητοφωνημένα αποσπάσματα συνεδρίασης του Δ.Σ. του ΟΚΑΝΑ, στα οποία αποδεικνύεται περίτρανα η «δημοκρατική αντίληψη», που έχουν για τις θέσεις Υπευθύνων, η άποψη τους για τοδικαίωμα στην συμμετοχή σε συνδικαλιστικές κινητοποιήσεις, αλλά και η ευθύνη τους για την έλλειψη φαρμάκου στο Ηράκλειο (προφανώς για αυτό δεν προχωρούν στη διενέργεια ΕΔΕ), ευθύνη την οποία όχι μόνο αρνήθηκαν αλλά επέρριψαν στους εργαζόμενους, όπως φαίνεται στο σχετικό Δελτίο Τύπου της Διοίκησης της 7/3/2017. 

Πρέπει να πούμε ότι αισθανόμαστε την ανάγκη να ζητήσουμε συγγνώμη από τους εργαζόμενους –ειδικά της Μονάδας του Ηρακλείου- για την ευτέλεια αυτής της συζήτησης (μιας και είναι βέβαιο ότι οι συμμετέχοντες στη συζήτηση δεν πρόκειται να το κάνουν): 

ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ
(ΟΚΑΝΑ)
Αβέρωφ 21
Αθήνα 10433

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΜΕΝΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ 15 ΤΗΣ 187ης/14-3-2017 ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ ΤΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

Θέμα 15: Ενημέρωση σχετικά με την προμήθεια/διαχείριση του υποκαταστάτου στη Θεραπευτική Μονάδα Ηρακλείου.
«….»
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Έχει και συνέχεια το θέμα. Διαβάζω αυτό, καταγγελία από Σύλλογο, τι καταγγέλλουν αυτοί; Φταίει η Διοίκηση του ΟΚΑΝΑ. Κάθομαι λοιπόν και έφτιαχνα χειρόγραφα ένα δελτίο τύπου, το έγραφα χειρόγραφα γιατί θα το έδινα στη γραμματέα μου, τη Βίνα απ’ έξω και πιθανόν και στην Πλαγιανάκου επάνω, την υπεύθυνη να μου το φτιάξει, συνήθως έτσι κάνω, γράφω ένα σκαρίφημα και τους το δίνω.
Π. ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ: Κοινοποιήθηκε και στον Υπουργό αυτό;
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Μισό λεπτό, όχι δεν είναι στον Υπουργό. Έφτιαχνα, λοιπόν, ένα σκαρίφημα εδώ πέρα και εκείνη τη στιγμή που το έκανα χειρόγραφα, λέω δύο λόγια είναι, μία παράγραφο κάθισε να το γράψω και στον υπολογιστή να την έχουμε έτοιμη και φωνάζω την υπεύθυνη των Δημοσίων Σχέσεων και της λέω έλα να συζητήσουμε αυτό το πράγμα. Κάθεται εκεί που κάθεται ο κ. Χαμτζούδης, εγώ δίπλα της το δείχνω και μου λέει, να πω τη γνώμη μου; και της λέω βεβαίως για αυτό σε φώναξα, για να το διατυπώσουμε αυτό, να το στείλουμε κτλ. Άρχισε να μου λέει γιατί γράφεις εδώ για κακή συνεννόηση; Ρώτησες τον νοσηλευτή τι είπε; Τι με νοιάζει εμένα τι είπε. Με νοιάζει από σφάλμα δικό του, τι θα πει να τον ρωτήσω; τη Δευτέρα το πρωί δεν είχαμε φάρμακο, τι να τον ρωτήσω γιατί δεν είχαμε; Δεν με ενδιαφέρει το γιατί δεν είχανε. Με ενδιαφέρει ότι δεν με πήρε κανείς ένα τηλέφωνο ούτε την Παρασκευή, ούτε τη Δευτέρα το πρωί να μου πει δεν έχουμε φάρμακο. Γιατί να τον ρωτήσω; Και όχι, μου λέει, πάλι τα βάζεις με τον Σύλλογο, και της λέω κοίταξε να δεις, όταν εκείνη την ημέρα που θέλατε να κάνετε κατάληψη στο γραφείο του Δ.Σ., που θέλατε να μην γίνει το Δ.Σ., σε είδα απ’ έξω εδώ πέρα. Τι σημαίνει; Τι μου λες αυτή την στιγμή; Μου λέει είμαι και εργαζόμενη του Οργανισμού. Της λέω είσαι εργαζόμενη, αλλά είσαι και υπεύθυνη του Τμήματος Δημοσίων Σχέσεων. Πώς να σε εμπιστευτώ αυτή την στιγμή να μου φτιάξεις ένα δελτίου τύπου, όταν μου λες ότι είσαι εργαζόμενη και θέλεις την παραίτηση του Δ.Σ. Μου λέει, όχι διαφωνώ. Τι θέλεις τότε να πεις δηλαδή; Μου λες γιατί γράφεις εδώ ότι είναι ανθρώπινο λάθος και γιατί έγινε κακή συνεννόηση; Τότε τι θέλεις να πεις ότι έχει ευθύνη το Δ.Σ., η Διοίκηση; Μου λέει ναι. Σοβαρά; Εσύ πως το βγάζεις αυτό το συμπέρασμα; Εσύ μου λες ότι πρέπει να ρωτήσω τον νοσηλευτή. Εσύ πώς βγάζεις συμπέρασμα ότι έχει ευθύνη το Δ.Σ.; Τι ξέρεις για όλη αυτή την ιστορία; Επιμένεις ότι έχει… Είχα αρχίσει και φώναζα, μου κλείνει η Βίνα την πόρτα εδώ. Εγώ, εν τω μεταξύ, λέω μήπως έχει δίκαιο; και της λέω σήκω φύγε και παίρνω το χαρτί που είχα εδώ πέρα, δεν της το δίνω, δεν της λέω πήγαινε να το στείλεις, λέω θα το ξαναδώ, και το παίρνω και το αφήνω πάνω εκεί στο τηλέφωνο και όπως ήταν θυμωμένη και αυτή γυρίζει και μου λέει τι θα κάνουμε με αυτό το χαρτί; Θυμωμένος και εγώ, της λέω πάρε το και διώξε το, να φύγει. Την επόμενη μέρα στέλνει μια επιστολή προς εμένα και λέει «με την παρούσα επιθυμώ και εγγράφως να καταθέσω την διαφωνία μου ως προς το περιεχόμενο του δελτίου τύπου του Δ.Σ. του ΟΚΑΝΑ που μας δόθηκε ως κείμενο σε απάντηση της ανακοίνωσης του Δ.Σ. του Συλλόγου των Εργαζομένων σχετικά με την έλλειψη υποκατάστατου φαρμάκου στη Μονάδα κτλ., ωστόσο σας ενημερώνω ότι πριν προβώ στη σύνταξη της παρούσας, το Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων έχει ήδη πράξει ως όφειλε αυτά για τα οποία πήρε εντολή, δηλαδή έχει αποστείλει ως έχει το δελτίο τύπου και το έχει αναρτήσει στην ιστοσελίδα του Οργανισμού. Ειδικότερα στη συνάντηση κατά την οποία ζητήθηκε η γνώμη του Τμήματος, δεν λέει η γνώμη μου, πάντα λέει αναφέρει τη γνώμη του Τμήματος, ως Προϊσταμένη του Τμήματος διαφοροποιήθηκα ως προς δύο θέματα. Τη δημόσια αντιπαράθεση για άλλη μία φορά μεταξύ Διοίκησης του ΟΚΑΝΑ και Σωματείου Εργαζομένων κτλ., την δημόσια απόδοση ευθυνών σε κάποια πλευρά ελλείψει πορίσματος. Ήρθε λοιπόν αυτό το χαρτί εδώ πέρα και θέλω να το θέσω υπόψη σας αυτό το πράγμα και πραγματικά ενισχύει αυτό που έλεγα πριν, πώς μπορώ αυτήν τη στιγμή από δω και πέρα και εγώ και η Διοίκηση και το Δ.Σ. να εμπιστεύεται τις σωστές απαντήσεις και τη γνώμη της κτλ.
Π. ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ: Εσείς είστε διοικητικός Προϊστάμενος της Κυρίας;
Δ. ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ: Ο κύριος Γενικός Διευθυντής.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Όχι, όχι εγώ, υπάγεται απευθείας στον Πρόεδρο. Στο Δ.Σ. όχι στον Πρόεδρο.
Α. ΓΚΑΝΑΣ: Της έχει γίνει η θέση της Προϊσταμένης με ανάθεση.
Π. ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ: Με ανάθεση;
Α. ΓΚΑΝΑΣ: Με ανάθεση πριν κάποια χρόνια, δεν ξέρω πότε έχει γίνει.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Οπότε εδώ είναι δύο πράγματα, αφενός μεν είναι το θέμα για το ποιος έχει την ευθύνη γι’ αυτό που συνέβη, για μένα το φυσάω και δεν κρυώνει, από την προηγούμενη Δευτέρα  που έγινε αυτό το πράγμα, ότι αφήσαμε ανθρώπους αχορήγητους επί μία μέρα τη στιγμή που μ’ ένα τηλέφωνο, γι’ άλλα θέματα, όταν ο κ. Σβορώνος είχε την αντιπαράθεση με την Γραμματέα που είχαμε έπαιρνε δύο φορές την ημέρα τηλέφωνο.
Δ. ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ: Θα κάνω και εγώ μια αφήγηση πάνω σε αυτό θέμα, ολοκλήρωσε.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Τελείωσα, μην πάρω άλλο λόγο.
Δ. ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ:  Μιλήσαμε για το δελτίο τύπου με τον Πρόεδρο και μάλιστα και είπαμε και αλλαγές που πρέπει να γίνουν και μέσα σε όλη αυτή τη φασαρία χάθηκε.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Έγιναν οι αλλαγές που είπες.
Δ. ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ: Όχι δεν έγιναν, κάτι δεν έγινε.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Έγιναν, έγιναν.
Δ. ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ: Ενώ θα είχαμε την ευκαιρία να βγει κάτι καλύτερο δεν έγινε, εγώ ξεκινάω από το αποτέλεσμα.  Τη στάση της Προϊσταμένης την θεωρώ απαράδεκτη, δηλαδή δεν υπάρχει αυτό το πράγμα. Δηλαδή σου  λέει ο άλλος έκανες κουταμάρα και εγώ δεν σε ακούω, ναι το ακούω και εξακολουθώ..δηλαδή εντάξει τώρα.
Σ. ΛΑΪΝΑΣ: Εγώ ξέρω καλύτερα.
Δ. ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ: Εγώ ξέρω καλύτερα, λοιπόν δεν υπάρχει πουθενά. Οπότε αυτό νομίζω ότι είναι θέμα που πρέπει να το συζητήσουμε ξεχωριστά με αφορμή το πρώτο. Τώρα σε σχέση με το πρώτο, θεωρώ ότι εμείς σαν Διοίκηση έχουμε ευθύνη στο ότι δεν υπήρχε δεύτερο φάρμακο και πάντα έχουμε δύο φάρμακα να χορηγήσουμε, δηλαδή και σε περίπτωση που μας ληφθεί το ένα δίνεις από το άλλο. Κακώς αν πρέπει να δώσεις Suboxone και δίνεις Prenorvine, πιο ακριβά, αν πρέπει να δώσεις…. όλα είναι μέσα στα πλαίσια του αποδεκτού, του νόμιμου, του πρέπει, δηλαδή δεν υπάρχει κάτι… καλύπτεις από το ένα φάρμακο στο άλλο, έτσι, παίρνω πίσω το κακώς κρίνω. Μπορείς να δώσεις αντί του ενός το άλλο. Τώρα, η δική μας η ευθύνη είναι ότι δεν είχαμε δεύτερο φάρμακο, η δική μας η ευθύνη, επίσης, είναι να εφαρμόσουμε το νόμο και αυτό το νόμο εφαρμόζουμε και με τις διαδικασίες που υπάρχουν αυτό είναι εξαιρετικά χρονοβόρο, με τις διαδικασίες που υπάρχουν όχι μόνο στο Υπουργείο και πώς θα γίνουν και ο διαγωνισμός ηλεκτρονικός κτλ., στο ότι υπήρχε μια προηγούμενη κατάσταση όπου η μία σύμβαση σερνόταν σε μία επόμενη, όπου υπήρχαν πολλά ερωτηματικά για τη νομιμότητα ή όχι των προηγούμενων συμβάσεων από την κα Γεροστάθη.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Όχι, δεν είχε βάλει θέματα διαγωνισμών.
Δ. ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ: Τέλος πάντων. Οπότε θεωρώ ότι υπάρχει ένα σοβαρό ζήτημα εκεί στο ότι προσπαθούμε να ανατρέψουμε μια κακοδιαχείριση και κακοδαιμονία ετών, δεκαετίας μπορεί να είναι, και προσπαθούμε να βάλουμε μία σειρά. Τώρα, σαφώς έγινε κακή συνεννόηση εκεί, γιατί θα μπορούσε να έχει καλυφθεί από άλλη Μονάδα, δηλαδή να γράφουν επιστολές, δίπλα ήμασταν εμείς (Μονάδα Ρεθύμνου), έχουμε απόθεμα, είχαμε φάρμακο.
Σ. ΛΑΪΝΑΣ: Δεν σας ενημέρωσε;
Δ. ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ: Ενημέρωσε εγγράφως ο κ. Σβορώνος και στο e-mail το δικό μου που ήρθε e-mail.
Σ. ΛΑΪΝΑΣ: Όταν τελείωσε το φάρμακο δηλαδή;
Δ. ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ: Είχε ενημερώσει και εγγράφως και είχε πει ότι θα μου τελειώσει, υπήρχαν προηγούμενα έγγραφα που έλεγαν ότι θα μου τελειώσει σε 3 μέρες. Το θέμα είναι ότι έτσι βγαίνεις εκτός διαδικασίας, γιατί όλοι παίρνουν ένα τηλέφωνο και λένε ξέρεις, έχω για μία ημέρα, έχω για μισή μέρα, έχω για δύο μέρες, υπάρχει ένα ζήτημα το οποίο προσπαθούμε να λύσουμε ώστε να υπάρχει επάρκεια φαρμάκου παντού. Τώρα το θέμα είναι ότι αυτό το πήρε ο Σύλλογος και το σήκωσε πολύ ψηλά, ότι αυτή την στιγμή εμφανιζόμαστε να μην μπορούμε να δώσουμε φάρμακο, ενώ έχουμε μηδέν υποχρεώσεις προς τις εταιρείες, ενώ πριν μπορούσε και δινόταν φάρμακο χωρίς συμβάσεις ή με συμβάσεις στον αέρα, και πώς κατηγορούμαστε για κάτι το οποίο…
Σ. ΛΑΪΝΑΣ: Έχετε κάποια εξήγηση γι’ αυτό;
Δ. ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ: Εγώ νομίζω ότι ο Σύλλογος μας έχει στη γωνία σε οτιδήποτε συμβεί, του Ηρακλείου θεωρώ ότι είναι του παθητικοεπιθετικού, ότι εγώ θα τηρήσω τη νομιμότητα και πάρτε το και σας ενημέρωσα εγγράφως, οπότε οφείλατε να μου απαντήσετε. Εντάξει, δεν γίνονται έτσι τα πράγματα.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Μπορεί να είναι και χειρότερα τα πράγματα.
Δ. ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ: Πώς να είναι νομότυπο; Ή πώς να είναι;
Σ. ΛΑΪΝΑΣ: Να ρωτήσω κάτι εγώ;
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Ναι, κοιτάξτε να δείτε μπορεί να είναι και χειρότερα, ότι εγώ σας είχα ενημερώσει και να τώρα τι καταφέρατε, δεν ακούγατε και να που έμεινα χωρίς φάρμακο.
Δ. ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ: Αυτό λέω ότι είναι αυτό το πράγμα.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Κατηγορεί ο Σύλλογος για αδιαφορία, απραξία και αταραξία τη Διοίκηση, τη στιγμή που η απραξία και αταραξία ήταν του κ. Σβορώνου που είχε μείνει από φάρμακο και καθόταν και έγγραφε επιστολές.
Σ. ΛΑΪΝΑΣ: Και σου λέει ο Αντιπρόεδρος έγραφε επιστολές, ότι σε είχε ενημερώσει.
Δ. ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ: Σε είχε ενημερώσει τυπικά.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Καθόταν και έγραφε επιστολές.
Δ. ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ: Το θέμα δεν είναι αυτό. Ο κ. Σβορώνος είναι φίλος μου και να το πω και κουμπάρος μου, έχουμε κάνει παρέα, έχουμε ζήσει πολλά χρόνια, καταλαβαίνω επειδή τον ξέρω πολύ καλά, ξέρω το εμμονικό του με την τυπολατρεία, δεν θα αφήσει κάτι που να μην στείλει έγγραφο, να μην μείνει ασχολίαστο, με αποτέλεσμα όμως με βάση αυτήν την τέτοια, για παράδειγμα υπάλληλος του Οργανισμού που έκανε παράνομα πράγματα απολύθηκε, έτσι; Η κα Σχοιναράκη. Θέλω να σου πω ότι αυτό κάπου οδηγεί σε αρνητικά, εξαρτάται πως το αξιολογείς.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Μία δεκατετρασέλιδη επιστολή.
Δ. ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ: Ας γίνει ΕΔΕ, εγώ δεν λαμβάνω καμία θέση αν πρέπει να γίνει ή όχι.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Μια δεκατετρασέλιδη επιστολή για αυτά τα θέματα μου τον βάζει αυτόν τον άνθρωπο στα όρια του γραφικού.
Δ. ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ: Ξέρεις πολύ καλά ότι η αποστασία του ’65 ξεκίνησε με ανταλλαγή επιστολών, μπορείς να μπλοκαριστείς πάρα πολύ καλά σε επιστολές.
Ν. ΧΑΜΤΖΟΥΔΗΣ: Καλά όχι σε τέτοιες επιστολές, των βασιλιάδων, την Κέρκυρα θα τις συγκρίνουμε με τις επιστολές του Σβορώνου έτσι.
Σ. ΛΑΪΝΑΣ: Εγώ ρωτάω τους γιατρούς, γιατί τρελαίνομαι. Εγώ καταλαβαίνω και μπράβο του γιατί τυπικά ακολούθησε μια διαδικασία. Ένας γιατρός όμως που έχει την ευθύνη μιας Μονάδας και βλέπει ότι του τελειώνει το φάρμακο και δεν του απαντάει και δεν καταλαβαίνω το στέλνει στο Πρόεδρο; Δηλαδή ο τελευταίος Υπεύθυνος ενημερώνει τον Πρόεδρο κάθε φορά για οτιδήποτε; Και αυτό είναι λάθος σύστημα.
Δ. ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ: Αυτό είναι τεράστιο ζήτημα έτσι.
Σ. ΛΑΪΝΑΣ: Τα πάντα καταλήγουν στον Πρόεδρο; Πρέπει δηλαδή ο Πρόεδρος ή αντιπρόεδρος να έχει στο μυαλό του..
Δ. ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ: Δεν έπρεπε να πάει τίποτα στον Πρόεδρο ή στον Αντιπρόεδρο.
Σ. ΛΑΪΝΑΣ: Ακριβώς.
Δ. ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ: Αυτό έπρεπε να τελειώνει στη Διεύθυνση Εφαρμογών και στο Γενικό Διευθυντή, τέλος.
Σ. ΛΑΪΝΑΣ: Αυτό είναι λάθος σύστημα. Στις υπηρεσίες. Αλλά θέλω να ρωτήσω κάτι που με ενοχλεί εμένα, δηλαδή εσύ αν έμεινες στη Μονάδα σου από φάρμακο ή ο Πρόεδρος.
Δ. ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ: Δεν υπήρχε περίπτωση.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Δεν υπήρχε περίπτωση.
Δ. ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ: Θα πάρεις το αυτοκίνητο και θα πας.
Σ. ΛΑΪΝΑΣ: Οπότε υπάρχει και ένα ζήτημα ουσίας, αυτό καταθέτω.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Το ζήτημα ουσίας είναι ότι έμειναν οι ασθενείς αχορήγητοι.
Σ. ΛΑΪΝΑΣ: Ακριβώς.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Και ενώ έχει την ευθύνη ο κ. Σβορώνος ζητάει να γίνει ΕΔΕ.
Δ. ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ: Κοίταξε τι άλλο ζήτημα υπάρχει εδώ.
Σ. ΛΑΪΝΑΣ: Μπορώ εγώ να προχωρήσω λίγο το μυαλό μου σε ένα λίγο έτσι ελαφρώς αυστηρό; Πόσο μάλλον που σε ξέρει και να σε πάρει και να σου πει τι κάνετε εδώ.
Δ. ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ: Μου έστειλε e-mail. Δεν με πήρε όμως τηλέφωνο.
Σ. ΛΑΪΝΑΣ:  Λέω όμως εγώ δικαιούμαι να σκεφτώ μέσα σε όλο αυτό το επιθετικό κλίμα, γιατί αυτό που περιέγραψες έχεις δίκαιο, δηλαδή αυτή την περίοδο έχουν λυθεί τόσα προβλήματα, μπαίνει σε μια σειρά λίγο το θέμα.
Δ. ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ: Αυτό είναι ένα άλλο θέμα.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Να ρωτήσω κάτι;
Δ. ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ: Μισό λεπτό.
Σ. ΛΑΪΝΑΣ: Αυτό λοιπόν μπαίνει σε μια σειρά το καράβι και μας περιμένει στη γωνία και το αφήνει να φτάσει εκεί για να προκληθεί ένα πρόβλημα;
Δ. ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ: Περιμένετε λίγο, ανοίγω μια παρένθεση εδώ, για να μεταφέρω το κλίμα. Δεν έχουν λυθεί τα προβλήματα στις Μονάδες, δηλαδή εμείς έχουμε κάνει πάρα πολλά πράγματα για να είμαστε καταρχήν στη νομιμότητα, έχουμε κάνει πάρα πολλά πράγματα σαν επένδυση για να δουλέψει ο Οργανισμός, έχουμε κάνει πάρα πολλά πράγματα απορροφώντας τους κραδασμούς και κουταμάρες του παρελθόντος, στην πραγματικότητα δεν έχουν λυθεί τα προβλήματα. Έχω παραδώσει τη διοίκηση της Μονάδας της δικής μου στο Ρέθυμνο και λείπω αρκετά τον τελευταίο καιρό, είμαι πάρα πολλές μέρες εδώ, οπότε δεν το παρακολουθώ από κοντά. Πήγα προχθές μια μέρα και λέω πως τα πηγαίνετε εδώ, έχει αναλάβει η κα Ζιώγου, έτσι; Πώς τα πάμε εδώ; Ξέρετε ρωτώντας, δεν έχουμε και γιατρό και γράφουμε συνταγές. Πώς τα πάμε εδώ; Μου λέει άσε δυσκολευόμαστε, δεν έχουμε αντιδραστήρια. Πώς δεν έχετε αντιδραστήρια ρε παιδιά, αφού έχουμε κάνει. Όχι, λέει, δεν έχουμε αντιδραστήρια και φάρμακο μας τελειώνει, έχουμε παρά πολύ λίγο φάρμακο, άρα δεν έχουμε και φάρμακο, και δεν έχουμε και Suboxoneέχουμε μόνο Prenorvine. Δηλαδή, θέλω να σου πω ότι η καθημερινότητα που υπάρχει αυτήν τη στιγμή στις Μονάδες δεν αντανακλά σε αυτά που λέμε εδώ, δηλαδή να μην παρουσιάζουμε μια ωραιοποιημένη εικόνα. Ουσιαστικά εκείνο το οποίο γίνεται ότι αδικείται η προσπάθεια μας σε σχέση με την καθημερινότητα των Μονάδων ή αυτό που κάνουμε δεν έχει αντανάκλαση στην καθημερινότητα των Μονάδων και αυτό είναι ένα πάρα πολύ μεγάλο θέμα.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Να πούμε όμως ότι ξέρανε, τι είχε γίνει. Για τα αντιδραστήρια, για παράδειγμα. Είμαστε θύματα αργών ρυθμών που υπήρχαν μέχρι τώρα στον Οργανισμό. Μπήκαμε σε κάποιες διαδικασίες. Μας παίρνει χρόνο αυτό το πράγμα, έτσι; Αλλά από την αρχή αυτής της χρονιάς, πάντα λέγαμε και πάντα ξέρουμε και τόσες φορές το έχουμε πει ότι ξεκινάμε με τους διαγωνισμούς με τα φάρμακα και τα αντιδραστήρια κτλ και πραγματικά τα πράγματα μπαίνουνε σε έναν ρυθμό, δηλαδή απ’ αυτή τη στιγμή που μιλάμε τώρα, όχι από την περασμένη βδομάδα ή την προπερασμένη ίσως, από τότε που έγιναν αυτά τα επεισόδια εξασφαλίζουμε πια την ροή των φαρμάκων, σταματάει αυτό, ότι δυσκολεύομαι με το φάρμακα, και όχι μόνο αυτό, αλλά προχωράμε αυτή την στιγμή σε τρίμηνες παραγγελίες, δηλαδή οι Μονάδες θα έχουν για το επόμενο τρίμηνο, από 1η Απριλίου θα μπούμε δηλαδή στο καινούργιο τρίμηνο. Αυτά τα πράγματα λίγο βελτιώνονται, έτσι; Αυτό που περιγράφει πολύ καλά ο Αντιπρόεδρος αυτή την στιγμή, είναι ότι αυτό είναι μια διαδικασία που λίγο – λίγο διορθώνεται, λίγο – λίγο φτάνουμε σ’ αυτό. Από την άλλη βδομάδα θα έχουνε και όλες οι Μονάδες αντιδραστήρια και δεν θα ξαναμείνουν.
Δ. ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ: Περίμενε, αυτά τα έλεγα γιατί δεν μπορούσα να γράψω συνταγές στο ίντερνετ, γιατί δεν είχα πάρει τον φορητό μου υπολογιστή που γράφω συνήθως και από το ίντερνετ του Οργανισμού δεν μπορούσα συνταγή.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Αυτό είναι αλήθεια.
Δ. ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ: Δηλαδή είναι αλήθεια το ένα αλήθεια το άλλο, θέλω να πω ότι υπάρχει μια δύσκολη εικόνα στις Μονάδες σε σχέση με τις πάρα πολλές προσπάθειες που κάνουμε.
Ν. ΧΑΜΤΖΟΥΔΗΣ: Έλαβε γνώση.
Π. ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ: Θα τον καλέσετε αυτόν σε απολογία που καταγγέλλει Προϊστάμενο.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Έλαβε γνώση το Δ.Σ., και με τις ανακοινώσεις του Συλλόγου και με την επιστολή της κας Πλαγιανάκου εδώ και από ό, τι καταλαβαίνω δηλαδή είναι απόφαση του Δ.Σ. να της ζητήσω την παραίτησή της. Να έρθει στο επόμενο Δ.Σ. εδώ;
Ν. ΧΑΜΤΖΟΥΔΗΣ: Όχι, να ζητηθεί η παραίτησή της και σε περίπτωση που διαφωνεί ας έρθει στο Δ.Σ. να εκθέσει τις απόψεις της.
Δ. ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ: Ζητείται από το Δ.Σ. η παραίτηση της επειδή δεν είναι σε θέση να συνεργαστεί με τη Διοίκηση όπως προβλέπεται από το καθηκοντολόγιό της και έχει εκφράσει αυτήν την αντίρρησή της σε απόψεις και εντολές της Διοίκησης υπερβαίνοντας τον ρόλο της. Εφόσον είναι υπεύθυνος Τύπου ό,τι πει η Διοίκηση πρέπει να το κάνει, χωρίς αντιρρήσεις, τελείωσε. Αν έχει αντίρρηση για οποιοδήποτε λόγο, δεν κάνει γι’ αυτήν τη θέση. Ξεκάθαρο αυτό το πράγμα.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Της είπα αυτό το πράγμα. Τι εμπιστοσύνη να σου έχω όταν μου λες ότι διαφωνείς ας πούμε…
Δ. ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ: Ζητάμε την παραίτησή της και από κει και πέρα, αν διαφωνεί, θα ακολουθηθούν οι νόμιμες διαδικασίες.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Και αυτό θέλουμε σε τέτοιες θέσεις άτομα της απολύτου εμπιστοσύνης.
Π. ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ: Θα ακολουθούν τις εντολές της Διοίκησης. Αυτή είναι η εντολή σας. Ασκείτε εξουσία ή ασκεί εκείνη; Δεν το κατάλαβα.
Ν. ΧΑΤΖΟΥΔΗΣ: Οι θέσεις διαμορφώνονται από τον Πρόεδρο και το Δ.Σ. και καθήκον της είναι η επεξεργασία τους κατά τέτοιο τρόπο ώστε να είναι σύμφωνα με τα καθήκοντά της, προκειμένου αυτές να διαχυθούν προς το κοινό και να μπορέσει να υπάρξει προβολή τους προς τα έξω, δεν μπορεί να διαμορφώνει θέσεις η ίδια ή να λέει ότι διαφωνώ με αυτές τις θέσεις, αυτό δεν είναι μέσα στα πλαίσια των καθηκόντων της.
Π. ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ: Εκτελεστικό όργανο είναι, κάνεις ότι σου λέμε και όχι ό,τι θέλεις εσύ. Κρίνει τις ενέργειες της Διοίκησης; Ποια; Η υπάλληλος; Υποτίθεται ότι είναι της απεριόριστης εμπιστοσύνης.
Δ. ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ: Δεν είναι υπάλληλος η κα Πλαγιανάκου, είναι σε θέση διευθυντική. Η κα Πλαγιανάκου είναι σε θέση Τμηματάρχη, σε πολύ ευαίσθητο πόστο.
Α. ΓΚΑΝΑΣ: Με ανάθεση.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Με ανάθεση. Δεν έχει σημασία ότι είναι με ανάθεση.
Δ. ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ: Σε πολύ ευαίσθητο πόστο, είναι  η εικόνα του Οργανισμού.
Π. ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ: Ένας λόγος παραπάνω.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Εγώ αυτό που της έλεγα εκείνη την ημέρα είναι ότι είσαι ένα γρανάζι της Διοίκησης, ειδικά στη θέση που είναι εδώ πέρα.
Σ. ΛΑΪΝΑΣ: Για αυτό προβλέπει να είναι κατευθείαν στο Δ.Σ.
Ν. ΧΑΜΤΖΟΥΔΗΣ: Όπως και η Νομική Υπηρεσία.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Όπως και η Νομική Υπηρεσία.

       Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ  Δ.Σ.                                    Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ Δ.Σ.




ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΚΑΦΕΤΖΟΠΟΥΛΟΣ                        ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΡΑΧΩΒΑΣ


ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

Φωτόπουλος Δήμος, Αντιπρόεδρος …………………………………………………………
Λαϊνάς Σωτήριος, Τακτικό Μέλος ……………………………………………………………
Χαμτζούδης Νικόλαος, Τακτικό Μέλος ……………………………………………………

Πετρόπουλος Παναγιώτης, Αναπληρωματικό Μέλος …………………………………

84 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. δεν ισχύει αυτό. δεν υπάρχει ανάμεσά τους καμιά Θεά Μορτίτσια.

      Διαγραφή
    2. ΠΡΟΣΟΧΗ υπάρχει σοβαρός κίνδυνος μήνυσης για συκοφαντική δυσφημιση από το MEDRANO

      Διαγραφή
  2. Ναι, αλλά δεν είπατε για:
    - την επιτοίχεια διαφανή πλάκα μνημόνευσης των προηγούμενων προέδρων οκανα στην κεντρική είσοδο,
    - τους διαδραστικούς πίνακες και την τεχνολογία πλανητάριου που απέκτησαν τα κεντρικά, ασχέτως αν πέρα απ´ την Αβέρωφ, η υποδομή, τα κτιριακά και οι συνθήκες εργασίας είναι για να ντρέπεσαι
    - το πλαίη ρουμ του 3ου στα κεντρικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ποιος ντρέπεται; έκανε κανείς μας όλα αυτά τα χρόνια καμία απεργια γιατί ντρέπομασταν; άλλον μυθο έχουμε;
    Σήμερα τι εγινε στο υπουργειο; μας ακουσε κανείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δε μου λετε συναδελφοι του ΔΣ του Συλλογου:ρωτήσατε τον Σβορωνο και την Πλαγιαννακου αν συμφωνούσαν να δημοσιευτούν τα σχόλια αυτά για τα πρόσωπα τους; Πήρατε την έγκριση τους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμε 1/2 8.28, κατά τη γνώμη σου εκτίθενται ο Σβορώνος και η Πλαγιανάκου από τα όσα λέγονται στο δς; Μάλλον δικαιώνονται και οι δύο.

      Διαγραφή
    2. Εγώ ρώτησα κάτι συγκεκριμένο. Αν ρωτήθηκαν οι άνθρωποι πριν αναρτηθούν εδώ τα πρακτικά με όλες τις αναφορές στα ονόματά τους και είπαν ότι συμφωνούν. Εσύ ανώνυμε 3/2 9.48 θα θελες να αναρτηθεί ο,τιδήποτε γύρω από το όνομά σου από οποιονδήποτε, χωρίς να ρωτηθείς; Από ό,τι βλέπω μάλλον ούτε ο ίδιος δεν το δίνεις το όνομά σου ΑΝΩΝΥΜΕ. Όπως κάνουμε και όλοι μας.
      Να καταλαβαίνουμε τι εννοεί καθένας μας με το σχόλιο του πριν το σχολιάσουμε εύκολα, ναι;

      Διαγραφή
    3. Πες λοιπόν εξαρχής αυτό και αρκεί.

      Διαγραφή
    4. Μιλάς με περισσότερους από έναν. Σε μπλογκ είσαι.

      Διαγραφή
    5. Ναι. Εχετε πολλά πρόσωπα. Δεν λέω πλοκάμια.
      Σε μπλογκ που η διαχειριστρια, πάλαι ποτε αριστερη,συσπειρωση ειναι εξαφανισμένη. Σαν το σπίτι του τρομου ενα πράγμα.

      Διαγραφή
  5. έχει άλλο υλικό με συνεδριάσεις-πάντοτε με σεβασμό στο πρωτοπόρο Δελφινάριο-για να διαβάσουμε;γνωρίζετε αν θα γυριστεί και σε βιντεοκασέτα;

    ο ρόλος του espresso με το καταπληκτικό λέγειν θα είναι δύσκολος πολύ...-και ο vice όμως είναι όλα τα λεφτά ....εκεί με τον χασοδίκη,τις επιστολές και την αποστασία όλα τα λεφτά... και το άλλο με το είναι κουμπάρος μου -μιλάμε για ανωτερο Φωσκολιάδας...

    μπράβο παιδιά ...βούρ για όσκαρ
    -προσοχή όμως στο casting-δεν επιτρέπονται τα λάθη

    ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΩΣΗ ΜΕΓΑΛΩΝ ΑΝΔΡΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Ταμτάκος για president και ο Σεφερλής για vice;
      τι λέτε;

      Διαγραφή
    2. Λέμε ότι τελικα μονο για τέτοιες καταστασεις κανουμε. Μέσα επεσες.

      Διαγραφή
  6. Καλά μέσα στα ΔΣ τέτοιες ανοησίες λέγονται; σοβαρότητα μηδέν; ημαρτον κύριε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. οι άνθρωποι με το μυαλό που κουβαλάνε θα τον διαλύσουν εντελώς τον οργανισμό.καποιος να μας λυπηθεί δεν υπάρχει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, δεν υπάρχει. Γιατι κι εμείς μακακες ειμαστε και για τους μακακες δεν υπάρχει λύπηση στη ζωή. Δυστυχώς.

      Διαγραφή
  8. "Δηλαδή εντάξει τώρα", " ..καλά αυτό δεν υπάρχει", το πώς κλείνει τις αγορεύσεις του ο αντιπρόεδρος πρέπει να γίνει μάθημα ρητορικής. Εν τω μεταξύ, μάλλον σε κάποιο σημείο έκλεισε το κασετόφωνο, γιατί από κει που αγόρευε ο αντιπρόεδρος για το Ηράκλειο πετάχτηκε ο Χαμτζούδης και λέει ένα "έλαβε γνώση" και μετά ξαναμπαίνει ο πρόεδρος και λέει "από ότι κατάλαβα να ζητήσω την παραίτησή της (της Πλαγιανάκου)" και όλα καλά, πού πάμε για τσίπουρα, αδέλφια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η ΑΡΣΥ θα μας κανει την τιμή να βγει από τη μούγκα της και να σχολιάσει τίποτα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. νομίζω ότι τόσο με την αναφορά στον δικηγορικό σύλλογο όσο και η ανάρτηση των πρακτικών ήταν ένα βήμα που το ΖΗΤΑΓΑΜΕ κάποιοι εδώ και καιρό.Τουλάχιστον έγινε αρκεί να συνεχίσουμε έτσι. Να τους χορέψουμε στο ταψί.Γιατί από ότι καταλαβαίνω μιλάμε για Δ Ε Λ Φ Ι Ν Α Ρ Ι Ο όχι για Διοίκηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η Πλαγιανάκου αλλά και ο Σβορώνος κατά την άποψή μου πρέπει να κινηθούν δικαστικά μετά από αυτά τα ξεβρακώματα των Διοικούντων.Αφου δικαιώνονται πανηγυρικά και οι δύο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, εύκολο είναι για έναν απλό εργαζόμενο να κινηθεί δικαστικά κατά μιας Διοίκησης. Εδώ τόσα χρόνια φοβάται όλο το σωματείο να στρέφεται δικαστικά κατά των διοικούντων (με δικαιολογίες, πώς το χει πει η αρσυ, "οι αγώνες δεν κερδίζονται δικαστικά").

      Διαγραφή
  12. Αυτός ο Πετρόπουλος πολύ....δημοκράτης μου φαίνεται . όχι πως οι άλλοι πάνε πίσω. αυτό δεν ειναι ΔΣ αλλα συμβουλευτική επιτροπή της Χούντας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. τόσο αξιοκρατικά επιλέγουν τελικά τους υπεύθυνους. Τουλάχιστον οι προηγούμενοι δεν μας κοροιδευαν κατάμουτρα.Έκαναν ανάθεση και τελείωνε το πανηγύρι. Αυτοί μας ταιζουν κουτόχορτο περί αξιοκρατίας ,προσόντων και αρλούμπες. Αφου στο τέλος επιλέγουν όπως παραδέχονται, της εμπιστοσύνης τους άτομα απλά . Γιατί οι συνάδελφοι μπαίνουν στο κόπο και μαζεύουν διακιολογητικά για τις θέσεις των Υπευθύνων; Αφού όλοι ξέρουμε από πρίν ποιούς θα τοποθετήσουν. Το ίδιο συνέβη στο Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων , το ίδιο προφανώς θα γίνει και στη θέση του προσωπάρχη.όλοι ξέρουμε από πριν τον αρεστο της Διοίκησης για τη θέση αυτή. Μόνο την ανακοίνωση περιμένουμε το ονομα το γνωρίζουμε όλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όλοι το γνωρίζουμε; δε νομίζω. δε δουλεύουμε όλοι στα κεντρικά.

      Διαγραφή
    2. Ποιος ειναι ο εκλεκτός; γνωστός ψυχιατρος;

      Διαγραφή
    3. Ψάξε στον πέμπτο όροφο δεξιά...

      Διαγραφή
    4. Δεν έχω ιδεα ούτε από 5ο ούτε από κανέναν όροφο

      Διαγραφή
  14. Αμ για αυτό το λογο δε δίνουν τα πρακτικά στους αιτουντες.Φανταστειτε τι λεγεται εκεί μέσα.επιπεδο κάτω του μηδενός.τα διδακτορικά τους μαραναν
    ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Και για αυτο εβαλαν και ρητρα εχεμυθειας για τα μελη του Συλλογου. Δηλαδη θα επρεπε να ακουνε αυτες τις χυδαιοτητες και να μην τις μαρτυρανε στους υπολοιπους εργαζομενους.
    Τοση δημοκρατια και διαφανεια και αξιοκρατια και δεν συμμαζευεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το άλλο με την ανάθεση;....
      Μιλάνε και οι πλέον αξιοκρατικά τοποθετημένοι,σύμφωνα με το βιογραφικό τους και τους κοινωνικούς αγώνες τους.
      Τους είδε ο υπουργός και συγκινήθηκε .
      Το ίδιο και η επιτροπή της βουλής......
      αξία ανεκτίμητη

      Διαγραφή
    2. πάντως το κεφάλι το σκύβεις κι εσύ...

      Διαγραφή
  16. Σύλλογος θεραπευομένων Ο.ΚΑ.ΝΑ Βορείου Ελλάδος ο ''Σίσυφος''
    Η συναντηση με τον υπουργο πραγματοποιηθηκε με επιτυχια.
    31 Ιανουαρίου

    Eίδατε ΑΡΣΥ; τα είπαμε... Εμείς σαν εργαζόμενοι στείλαμε τις προτάσεις μας μέσω του Σίσυφου στον Υπουργό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμε 4/2 10.08, το ότι η συνάντηση πραγματοποιήθηκε με επιτυχία, σημαίνει ότι έγινε μία συνάντηση που δεν τσακώθηκαν οι συμμετέχοντες. Όχι ότι ανελήφθη δράση επί των σσυμφωνηθέντων, αν υπήρξαν προφανώς συμφωνηθέντα. Με τέτοιες συναντήσεις ροκανίζεται χρόνος για να χουμε κάτι να περιμένουμε οι ενδιαφερόμενοι και να καθόμαστε ήσυχοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε λεβεντες της ΑΡΣΥ, αντί να απαντάτε σαν ανωνυμοι στα σχόλια μας, δεν γράφετε καμία ανάρτηση σαν ΑΡΣΥ; ξεχάσαμε και τον σκοπό της ύπαρξης σας πια

      Διαγραφή
  18. Για αυτούς τους αγώνες μίλαγε η ανακοίνωση της Διοίκησης;Σα δε ντρέπονται έχουν και το θράσος να εμφανίζονται στις μονάδες οι δύο πρώην συνάδελφοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί να φοβούνται; θα τους γιουχαρει κανεις; εσύ παλικαρα θα τους γιουχαρεις;

      Διαγραφή
  19. Έχω την εντύπωση, ότι το τμήμα δημοσίων σχέσεων εισηγείται και για τις χορηγίες. Μπορεί και αυτό να σημαίνει κάτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Στο συλλαλητήριο είστε και δεν γράφετε τίποτα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Η απάντηση της Διοίκησης στον Σύλλογο είχε τελικά καμμία αλήθεια;Ψάχνω, ψάχνω, ψάχνω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. όποιος διαβάσει προσεκτικά τη συνεδρίαση του δσ καταλαβαίνει ότι η πλαγιανάκου πάφθηκε από τη θέση της όχι γιατί δεν έκανε τη δουλειά της( ο Πρόεδρος λέει ότι ό,τι της έδωσα το έστειλε) αλλά επειδή είπε τη γνώμη της.Αλλά για τους αριστερούληδες της διοίκησης αυτά δεν περνάνε.Ούτε Βόρεια Κορέα.όσο για το Σβορώνο φανερώνεται καθαρά ότι είχε ειδοποιείσει εγγράφως πολλάκις.Αλλά οι κύριοι τρεις λαλούν και δύο χορεύουν...Και είχαν και το θράσος να βγάλουν δελτίο τύπου που τα ρίχνει στους εργαζόμενους της Μονάδας.Τέτοια ρεζιλίκια δεν εχουμε ματαδεί.Προφανώς το τσίρκο θα συνεχιστεί.Πολύ φοβάμαι στις πλάτες των εργαζομένων και των ασθενών για να μπορούν κάποιοι να φτιάχνουν τα βιογραφικά τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε ναι. αφού εμείς οι εργαζόμενοι είμαστε τα ζώα.....
      το ερώτημα είναι πάντα, οι συνδικαλιστές μας τι ρόλους παίζουν μέσα στο τσίρκο μεντράνο.

      Διαγραφή
  23. όλα τα λεφτά θα ναι αυτή η εργασία του συναδέλφου "το mobbing στον ΟΚΑΝΑ"...
    Φανταστείτε λέει να αποδειξει ο συνάδελφος, που είναι και στο ΔΣ του σωματειου μας, ότι υπαρχει mobbing στον ΟΚΑΝΑ.... Χαχαχαχα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μόνο σίγουρο είναι ότι αν κάνει σωστά την έρευνα το αποτέλεσμα θα βγάλει ότι το φαινόμενο mobbing υπάρχει στον ΟΚΑΝΑ...το δυσάρεστο είναι ότι θύτες είναι συνάδελφοι με θέσεις αρμόδιες για να λύνουν κ όχι να προκαλούν τέτοια φαινόμενα!Τι γίνεται λοιπόν παιδιά άπαξ κ η έρευνα αποδείξει ότι το mobbing υπάρχει στον Οργανισμό που εργαζόμαστε???Θα υπάρξει κάποια λύση?

      Διαγραφή
    2. Εσύ τώρα θες να μας πεις σοβαρά και να το πιστέψουμε ότι ο συνάδελφος, που του 'δωσε την έγκριση ο ΟΚΑΝΑ να κάνει την έρευνα στις δομές του, πήρε από τον ΟΚΑΝΑ το "ελεύθερο". Και θα βγάλει (αν ισχύει) ότι υπάρχει mobbing στον ΟΚΑΝΑ και θα το ανακοινώσει αυτό έξω από τον ΟΚΑΝΑ, στην επιστημονική κοινότητα και στο κοινό γενικώς.
      Άσε μας ρε φίλε. Που νομίζετε ότι μιλάτε σε πρόβατα.

      Διαγραφή
  24. συνάδελφε ΟΑ έκανε η ΕΠΕΣΥ καμιά συζήτηση τελευταία;
    ή βρίσκεστε σε αγρανάπαυση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τα υπόλοιπα όργανα του Σωματείου κάθε πότε κάνουν συνεδριάσεις; κάτι σούπερ επιτροπές υγιεινής και ασφάλειας και δε συμμαζεύεται, έχουν κάνει καμιά δουλειά για τίποτα; ή αυτοί που ζητούσαν τα ψηφαλάκια μας για να εκλεγούν σε όλα αυτά τα όργανα, πέσανε σε λωτονάρκη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αρσυ
    Θα μας ενημερώσετε για τίποτα; ή σας θέρισε το mobbing? Δε χρειαζεται να κάνει κοτζάμ εργασία ο εκπρόσωπος του Union, τα χουμε τα αποτελεσματα..
    Αντε, κάντε καμία αναρτηση βρε Άρσυ που μόνο απαντάτε σαν ανωνυμοι σχολιαστές...
    Καταντήσατε Τρόλ μέσα στο ίδιο σας το μπλογκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αρσυ, αρσυ, που ναι η αρσυ..
    ψάξε ψάξε, δεν θα την βρεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μια ερώτηση προς την αρσυ.
    Τι θα είναι αυτή η συνάντηση των γιατρών την Παρασκευή; Τι πρόκειται να ανακοινωθεί πάλι; ο σύλλογος ενδιαφέρθηκε να ενημερωθεί;
    Επιτέλους, μιλήστε για την επικαιρότητα. Τι έχετε πάθει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η συνάντηση θα είναι για την κάλυψη των θέσεων των γιατρών!Γιατροί δεν υπάρχουν...έτσι θα κάνουν rotation και η μονάδα θα έχει γιατρό κάθε δύο μέρες!Προκήρυξη έγινε κ ενδιαφέρον δήλωσαν πολλοί λιγότεροι από όσους ζητούσαμε...μαυρα χάλια δηλαδή!Μόλις μάθουν κ την εμμονή του γενικού για τις κάρτες θα φύγουν όλοι!Συγχαρητήρια στη διοίκηση για τους όρους εργασίας που δημιουργεί...βέβαια αυτό είναι ένα πολύ καλό τρικ για να περάσει ο οργανισμός σε χέρια ιδιωτών...

      Διαγραφή
    2. Να περάσει σε χέρια ιδιωτών! Αμην, να τελειωσει το μαρτύριο.Αλλα τότε δεν θα χάσουν τις θεσούλες τους πρόεδροι, γενικοί, κλπ κλπ;
      Ποιος είναι ο κρικος της λογικης αυτής που ΔΕΝ διακρίνω;

      Διαγραφή
  29. Τώρα κατάλαβα το παιχνίδι της ΑΡΣΥ!!!!!
    ΕΙΝΑΙ νεκρή, δεν χωράει αμφιβολία γι'αυτό, αλλά με τον τελευταίο σπαραγμό της συνείδησής της συνέλαβε ακριβώς αυτή την ιδέα : να ασχολείται ο κόσμος με τον θάνατό της, να το συζητά και εν τέλει κάποιος φιλόσοφος να βρεθεί να το επικυρώσει, κατά το Νιτσεϊκό "ο Θεός είναι νεκρός".
    ΑΡΣΥ προσκυνώ! σε αποθεώνω, έστω και νεκρή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. https://diavgeia.gov.gr/doc/Ψ1ΜΙ4690ΩΡ-0ΓΧ?inline=true

    http://www.protasi.org.gr/

    ο Κακλαμάνης δεν είχε παραιτηθεί από Προιστάμενος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καμία ντροπη. Ούτε απο το Σωματειο, ούτε ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ απο τις άλλες παρατάξεις ουτε δυστυχως και απο την αρσυ. Καλά να παθουμε τετοιοι μακακες εργαζομενοι που ειμαστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Χασααααααπη! Σχολιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Και στο σκάνδαλο Νοβαρτις αναφέρθηκε ο Οκανα; δηλαδή πρώην πρόεδρος;.. Ισχύει; γράφτηκε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. http://www.okana.gr/2012-01-12-13-29-02/anakoinoseis/item/1200-kopipitas2018

    Αφού ήρθε ο Υπουργός στον ΟΚΑΝΑ, πώς το Σωματείο δεν μπορεί ποτέ να του δώσει τις προτάσεις μας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Αναμένουμε σχόλια και θέση μετά την συνάντηση των ιατρών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η θέση μας; από το κακό στο χειρότερο. άμα γίνει και κανα μπραφ με τα Ιμια και πανε φανταράκια οι γιατροί, θα μείνει μία γιατρίνα για 5-6 Μονάδες.
      Απλό.
      Αναμένουμε κανα σχόλιο επιτέλους από την αρσυ για τον διεθνή ιμπεριαλισμό.

      Διαγραφή
    2. Η ΕΠΕΣΥ κατάπιε τη γλώσσα της;

      Διαγραφή
  36. Υπνος βαθυυυυυυυύς! Κωωωώμα! (μη αναστρέψιμο;)
    Αφού δεν μας λέτε για τα υπόλοιπα, θα είχατε την ευαισθησία να μας πείτε τίποτα για την ΕΠΕΣΥ; υπάρχει στ'αλήθεια; υποθέτω ότι δεν έχετε παραιτηθεί από κει, ναι; άρα μπορείτε να μας ενημερώσετε. εκτός αν θεωρείτε ντροπή ότι έχει περάσει σε ανυπαρξία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. "ποιά πτυχία αντιστοιχούν στην κατηγορία ΠΕ με ειδίκευση στη διαχείριση ανθρωπίνων πόρων που είναι απαραίτητα για τη διεκδίκηση της θέσης Υπευθύνου του Τμήματος Διαχείρισης Ανθρωπίνων Πόρων;"

    ε, ποια; ακόμα δεν μάθατε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. http://www.lifo.gr/now/politics/180393/o-varoyfakis-anakoinose-to-neo-komma-toy-metopo-eyropaikis-realistikis-anypakois

    Αρσυ, δωσε μας μια κριτικη τοποθετηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. "ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΟΚΑΝΑ

    Η Διεύθυνση Εφαρμογής Προγραμμάτων συγκάλεσε συνάντηση των ιατρών της Αθήνας (ξεχνώντας να καλέσει ορισμένους εξ αυτών...)"

    Ποιους δεν κάλεσε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τους συναδέλφους του προγράμματος 'Αθηνα'.

      Διαγραφή
    2. Είχαν πάει στην Αθήνα της Τζόρτζια. Για να ανοίξει κι ο Ντόναλντ παράρτημα του "Αθηνά".

      Διαγραφή
    3. Οι συναδελφοι του "Αθηνά" μας έχουν γραμμένους.Θα βάλουν κάθε δυνατό μέσο για να μην γυρίσουν στη λαντζα του Οκανα. Δεν το ξέρεις;

      Διαγραφή
  40. Μπορεί ο ΟΚΑΝΑ σύντομα να μην έχει ιατρούς, μπορεί να κλείσει μονάδες , μπορεί να μεταφέρονται ιατροί αυθημερον από μονάδα σε μονάδα με αεροδιακομιδή αλλά η Διοίκηση φροντίζει για όλα.
    Ζήτω η zumba!!!
    http://www.okana.gr/2012-01-12-13-29-02/anakoinoseis/item/1214-athlitikograf.
    Δεν υπάρχει καμμία ελπίδα με δαύτους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν θα κλείσουν μονάδες, θα ανοίξουν λογικά στη θέση τους atm υποκατάστατου. Γι'αυτό τους γυμνάζουν τώρα τους χορηγούμενους, για να είναι fit και να προλαβαίνουν να τρέξουν σε πολλά atm να κάνουν γερές αναλήψεις σούμπων..
      Όλα εχουν λογική. Οι ανάγκες είναι όχι απλά σωστά, ΣΟΦΑ, ιεραρχημένες.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμε 15/2 9,48
      ειδαμε κι ο θείος ο Πλατανιας τι ελπιδες μας έδινε. Πετουσαμε.
      (.....
      σιωπηλη πάντα η Ολγα.διαβαζει με προσοχή όλα τα σχόλια. αφουγκραζεται κλίμα.να βγει μελετημένος ο επόμενος χρησμος της αρσυ
      .....)

      Διαγραφή
    3. Αν θα κλείσουν οι Μονάδες, θα αρχίσει δωρεάν χορήγηση μορφινης;

      Διαγραφή
  41. http://www.okana.gr/2012-01-12-13-29-02/anakoinoseis/item/1214-athlitikograf

    Αν μη τι άλλο, η διοίκηση διακρίνεται για την ικανότητά της να ιεραρχεί τις ανάγκες του οργανισμού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ξεκινησε ο Σταυρόπουλος την εργασία για το mobbing που θα βγάλει λαγούς με πέτραχηλια για τον Οκανα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ημαρτον κύριε τι άλλο θα δούμε με τους ανίκανους.
    Μία το play room των Κεντρικών Υπηρεσιών(δάπεδο γκολφ, καναπέδες,τηλεοράσεις...)μετά τα κλαρινόzumba.
    Αυτός δεν είναι πια οργανισμός κατα των ναρκωτικών. Το "Ελλάδα έχεις ταλέντο" είναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Δεν μπορεί οι συριζαίοι αυτό που έχουν είναι κολητικό.
    Μετά τον Τσίπρα που άνοιξε πρωθυπουργικό γραφείο στη Θεσσαλονίκη ζήλεψε ο καφετζόπουλος και χθες εξήγγειλε στη Θεσσαλονίκη ότι θα έχει γραφείο και αυτός εδώ για να έρχεται μια φορά τον μήνα.Δε φτάνει που τα έχει διαλύσει όλα στην Αθήνα τώρα έρχεται και η σειρά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και γιατί όχι; εσείς δηλαδή στη Θεσσαλονίκη θα είστε προστατευμένοι; όλα τα ζαρζαβατικά μόνο εμείς οι αθηναίοι θα τα τρώμε;

      Διαγραφή
  45. Αετό πετάξατε; ή κοιμόσασταν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή